صفحه نخست    جستجو   سوپرمارکت   آجیل و خشکبار   آجیل   آجیل مخلوط   آجیل مالزی 500 گرمی اعلاء دونا
آجیل مالزی 500 گرمی اعلاء دونا

آجیل مالزی 500 گرمی اعلاء دونا

دسته بندی: آجیل مخلوطبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
آجیل مالزی یکی از آجیل‌های جدید و دوست داشتنی در بازار است که به طور معمول طعمی تند داشته و مورد پسند کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد. این آجیل، گزینه‌ای جدید و منحصر به فرد برای پذیرایی از میهمانان شما محسوب می‌شود و همچنین می‌تواند یکی از آیتم‎های پذیرایی میزهای تولد شما باشد. آجیل مالزیایی فرآورده شده از سبزیجاتی نظیر نخود فرنگی، باقالی خشک، بادام زمینی، اسنک ذرت و ادویه است که هر یک از این موارد، خواص خاص بی‌نظیر خود را دارند. در ادامه قرار است بیشتر درباره این نوع آجیل صحبت کنیم.

خواص آجیل مالزی
همانطور که گفته شد، اجزای منحصر به فرد این آجیل هر یک خاصیت‎های ویژه خود را دارند. این خواص عبارتند از:

خواص نخود فرنگی
نخود فرنگی حاوی موادی است که برای سلامت استخوان مفید هستند. نخود فرنگی همچنین منبع غنی از ویتامین K1، فولیک اسید و ویتامین B6 به شمار می‌رود. علاوه بر آن نخود فرنگی خاصیت‌های بسیار زیاد دیگری نیز دارد. از طرفی طعم بسیار خوب آن سبب محبوبیت بالای آن در مردم شده است.

خواص باقالا
باقالا از دیگر اجزای این نوع آجیل محسوب می‌شود و یک فنجان از آن، دارای ۱۷ گرم پروتئین خواهد بود. بنابراین ۴۰ درصد میزان نیاز روزانه بانوان و ۳۰ درصد میزان نیاز آقایان از پروتئین را رفع خواهد کرد.

باقالی همچنین شامل بسیاری از آمینو اسیدهای ضروری بدن است، به تقویت عضلات کمک می‌کند، سبب استحکام استخوان‌ها و افزایش سلامت قلب می‌شود، سرشار از آنتی اکسیدان است و برای پوست و ریه مفید خواهد بود.

خواص بادام زمینی
بادام زمینی از دیگر اجزای آجیل مالزی محسوب می‌شود و خواص و فواید زیادی برای زیبایی، سلامتی و درمان بیماری‌ها دارد. برای مثال بادام زمینی از سرطان، بیماری‌های قلبی و بیماری‌های عصبی جلوگیری می‌کند.

بادام زمینی همچنین سبب جوان‌تر به نظر رسیدن شما خواهد شد. زیرا حاوی میزان بالایی از آنتی‌اکسیدان‌ها است. از دیگر خواص بادام زمینی، می‌توان به مبارزه آن با افسردگی اشاره کرد. بادام زمینی همچنین کمک می‌کند تا قند خون بدن تنظیم شده و از لخته شدن خون و سکته مغزی جلوگیری می‌کند.

خواص ذرت
ذرت از یبوست و ایجاد بواسیر جلوگیری می‌کند و همچنین باعث بهبود رشد، بهبود اعصاب و سلامت بدن می‌گردد. علاوه بر آن ذرت منبع خوبی از مواد معدنی برای بدن بوده و از سرطان جلوگیری می‌کند. از دیگر خواص ذرت، می‌توان کمک به سلامت چشم، محافظت از قلب و کنترل دیابت اشاره کرد.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

آجیل مالزی 500 گرمی اعلاء دونا

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط