صفحه نخست    جستجو   سوپرمارکت   صبحانه   غلات صبحانه و کورن فلکس   کورن فلکس کرانچی Crunchy Nut مقدار 500 گرمی کلاگز
کورن فلکس کرانچی Crunchy Nut مقدار 500 گرمی کلاگز

کورن فلکس کرانچی Crunchy Nut مقدار 500 گرمی کلاگز

دسته بندی: غلات صبحانه و کورن فلکسبرند: کلاگز

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
کورن فلکس کلاگز کرانچی 500 گرمی مخلوط غلات عسلی تهیه شده از بهترین مواد اولیه شامل پودر ذرت ، پودر گندم کامل ، عسل طبیعی فرآوری شده ودانه های بادام زمینی ، انواع مواد معدنی و ویتامین هاست. این محصول از محصولات بسیار پرفروش شرکت کلاگز محسوب می شود که با توجه به انرژی بسیار بالای آن برای شروع یک روز پر انرژی و همچنین بازیابی انرژی از دست رفته بسیار مناسب خواهد بود.

کورن فلکس کلاگز کرانچی 500 گرمی مخلوط غلات عسلی اصولاً طراحی شده توسط شرکت کلاگز آمریکاست ، البته محصول موجود در بازار ایران ساخت کشور پرتقال ، آلمان ، مالزی یا ترکیه است که با همان کیفیت کلاگز آمریکا و تحت نظارت شدید کمپانی مادر تولید می شود.

کورن فلکس کلاگز کرانچی 500 گرمی مخلوط غلات عسلی همانطور که از اسمش پیداست بیشتر طعمی شیرین و عسلی مانند دارد که البته بسیار ترد و شکننده است و هنگام استفاده کردن بسیار احساس جالبی دارد البته به شرط اینکه مدت زمان زیادی در شیر نماند.

برای تهیه آن کافی hست مقداری از کورن فلکس کلاگز کرانچی 500 گرمی مخلوط غلات عسلی را درون مقدار مورد نیاز شیر ریخته کمی صبر کنید و نوش جان کنید. کورن فلکس کلاگز کرانچی 500 گرمی مخلوط غلات عسلی برای افرادی که تمایلی به خوردن صبحانه ندارند ، یا وقت کافی برای تهیه صبحانه ندارند ، یا می خواهند از یک رژیم لاغری و کاهش وزن با مواد غذایی مناسب استفاده کنند بسیار گزینه مناسبی خواهد بود . کورن فلکس کلاگز کرانچی 500 گرمی مخلوط غلات عسلی علاوه بر اینکه به همراه شیر بسیار خوشمزه و خوش طعم است به تنهایی یا به همراه بستنی یا دسر بسیار خوشمزه خواهد شد.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

کورن فلکس کرانچی Crunchy Nut مقدار 500 گرمی کلاگز

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط