صفحه نخست    جستجو   آرایشی و بهداشتی   بهداشت و مراقبت از پوست   اسکراب های شنی و گچی مکس لیدی
اسکراب های شنی و گچی مکس لیدی
اسکراب های شنی و گچی مکس لیدی

اسکراب های شنی و گچی مکس لیدی

دسته بندی: بهداشت و مراقبت از پوستبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
برهم خوردن چربی پوست موجب بوجود آمدن چین و چروک و پیری زود هنگام پوست می شود و کمترین مشکلی که در این مواقع برای پوست ایجاد می شود کدر و تیره شده پوست و ایجاد لک های روشن و تیره بر روی پوست می باشد. شما می توانید برای رفع این مشکلات از ماسک های لایه بردار ملایم برای پاکسازی منافذ پوست خود استفاده نمایید. برند مکس لیدی تولید و عرضه کننده انواع محصولات مراقبتی از پوست و ماسک های ترمیم و شفاف کننده پوست شما را در حفظ سلامت پوستتان یاری می نماید.
چنانچه به دنبال ماسکی آبرسان هستید که در کمتر از یک دقیقه پوست را آبرسانی کند تامل نکنید چرا که ماسک گچی مکس لیدی مناسب ترین گزینه برای شماست. بهترین لایه بردار و آبرسان برای پوست ضمن از بین بردن دانه های سرسیاه، انواع جوش ها و لک ها و همچنین سفید کننده و روشن کننده ی پوست صورت شما ماسک صورت گچی مکس لیدی است که در مدت کوتاهی تاثیر گذاری آن را متوجه خواهید شد کافیست سه الی چهار روز قبل از مراسم یک یا دو بار از این ماسک استفاده کنید و شاهد نتیجه ی فی الفور این ماسک خنک کننده روی پوست خود باشید. سازندگان این ماسک هر دو نوع پوست چرب و خشک را مد نظر قرار داده و برای هر دو نوع ماسک مخصوص تولید کرده اند.

طرز استفاده :
قبل از استفاده از این ماسک صورت خود را با صابون استاندارد بشورید و ماسک گچی را به مدت 10 الی 15 دقیقه روی صورت خود بمالید و پس از آن صورت خود را با اب شستشو دهید.

ویژگی ها:
ضد لک و چین و چروک
آبرسان پوست
پاک کننده چربی اضافه صورت
سفت کننده پوست (خاصیت لیفتینگ پوست)
روشن و شفاف کننده پوست
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

اسکراب های شنی و گچی مکس لیدی

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط