صفحه نخست    جستجو   آرایشی و بهداشتی   بهداشت و مراقبت از پوست   ژل بدن فلفلی چربی سوز کاریته
ژل بدن فلفلی چربی سوز کاریته
ژل بدن فلفلی چربی سوز کاریته

ژل بدن فلفلی چربی سوز کاریته

دسته بندی: بهداشت و مراقبت از پوستبرند: کاریته

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
استفاده از ژل لاغری سه روزه یکی از برترین روش ها برای لاغر کردن و چربی سوزاندن چربی های زائد و اضافی و زیر پوستی است که در کمترین زمان ممکن می تواند شما را لاغر کند و از ویژگی های برتز این ژل لاغری 3 روزه قوی بدون بازگشت بودن آن است. ژل چربی سوز سریع 3 روزه برای همه سنین و هر نوع چربی و چاقی قابل استفاده است که باز از دلایل پرفروش بودن این ژل لاغری 3Days اصل می باشد.
ژل لاغری 3 روزه فوق العاده سریع %100 گیاهی قویترین و سریعترین محصولی که میتواند کاهش سایز و لاغری سریع به صورت موضعی و از بین بردن چربی ها و تمامی سلولیت هاتی زیر پوستی را از بین برده و زیبایی اندام را رای شما به ارمغان بیاورد با عصاره گیاهان چربی سوز با اثر بخشی سریع در کمتر از 2 هفته این ژل لاغری گیاهی بطور معجزه آسایی چربی های ذخیره شده در پوست را کاهش می دهد و موجب افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بیشتر و آب کردن چربیها شده و در نتیجه لاغر شدن بدن شما می گردد . کرم لاغری 3 روزه دفع مواد مضر متابولیک پوست را تسریع می نماید.ژل چربی سوز 3 روزه اصل با از بین بردن و لایه رویی و پوست های مرده باعث تمیزی و شفافی و برطرف نمودن چین و چروک پوست نیز می گردد که از ویژگی های منحصر به فرد آن است.


ژل لاغری از نوع فلفلی و گرم
تاثیر گذاری زود هنگام جهت لاغری شکم و پهلو تنها در 3 روز
استفاده راحت
مناسب سنین بالای 15 سال
مناسب انواع تیپ پوستی
پمپی و حجم 300 میلی لیتر
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

ژل بدن فلفلی چربی سوز کاریته

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط