صفحه نخست    جستجو   آرایشی و بهداشتی   بهداشت و مراقبت از پوست   فیس واش فومی کاریته با عصاره آلوئه ورا
فیس واش فومی کاریته با عصاره آلوئه ورا

فیس واش فومی کاریته با عصاره آلوئه ورا

دسته بندی: بهداشت و مراقبت از پوستبرند: کاریته

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
گیاه فوق العاده مفید آلوئه ورا از زمان های قدیم به عنوان یک درمان دارویی گیاهی مورد توجه بوده است.نه تنها به تغذیه بدن کمک میکند - بلکه هضم را آسان تر می کند، و با وجود مواد مغذی مفید باعث تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن می شود، اما همچنین می تواند به صورت موضعی برای بهبود سلامت و زیبایی صورت، پوست، مو و دیگر موارد استفاده شود.

از بهترین جایگزین‌هایی که برای شستشو صورت از آن استفاده می‌شود، ژل، فوم صورت یا فیس واش است. فیس واش ها برخلاف صابون‌ها، ساختاری بسیار ملایم دارند و با پوست سازگار هستند که استفاده از آن‌ها باعث می‌شود تا پوست رطوبت خود را حفظ کند.

نحوه استفاده:
برای استفاده از ژل شستشو در قدم اول باید صورت خود را با آب مرطوب کنید، سپس مقداری از ژل شستشو را کف دست ریخته و به پوست صورت بمالید و به آرامی ماساژ دهید. پس از چند دقیقه ژل را بشویید و از پوست لطیف خود لذت ببرید. نکته قابل توجه آنکه توصیه می‌شود پس از استفاده از ژل شستشو از کرم آبرسان صورت استفاده کنید تا پوست طراوت خود را حفظ کند.

ویژگی ها:
حاوی عصاره خالص آلوئه ورا
پاک کننده عالی پوست
تغذیه کننده پوست
روشن کننده پوست
مرطوب کننده پوست
تنظیم چربی پوست
تسکین دهنده پوست
برای شستشوی روزانه
مناسب انواع پوست
برای بانوان و آقایان
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

فیس واش فومی کاریته با عصاره آلوئه ورا

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط