صفحه نخست    جستجو   آرایشی و بهداشتی   بهداشت و مراقبت از پوست   ضد آفتاب   ضدآفتاب بی رنگ 100 مناسب پوست های معمولی تا خشک 40 میل بایودرما
ضدآفتاب بی رنگ 100 مناسب پوست های معمولی تا خشک 40 میل بایودرما

ضدآفتاب بی رنگ 100 مناسب پوست های معمولی تا خشک 40 میل بایودرما

دسته بندی: ضد آفتاببرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
کرم ضد آفتاب بایودرما مدل Photoderm Max SPF100 مناسب پوست خشک و نرمال از نفوذ اشعه مضر نور خورشید به منافذ پوست جلوگیری نموده و باعث افزایش مقاومت و تقویت سلول های محافظ پوست می شود. فرمولاسیون این محصول سبک می باشد و از اثرات مضر آقتاب بر روی پوست مانند آفتاب سوختگی، خشکی بیش از حد پوست، پیری زودرس و… بر روی پوست پیشگیری می نماید. کرم ضد آفتاب فتودرم مکس 100 بایودرما با حداکثر محافظت از آسیب های ناشی از آفتاب به عمق و سطح پوست جلوگیری کرده و بیشترین مقاومت در برابر اشعه های UV دارد. این کرم در صورت تماس با آب و تعریق مقاومت خود را از دست نداده و به محافظت از پوست مداومت می نماید. همچنین این محصول با خاصیت غیر کمدون زا نه تنها هیچ گونه آسیبی بر روی پوست ایجاد نمی کند بلکه با خاصیت تقویت کنندگی و محافظت کنندگی قوی به افزایش زیبایی و شادابی پوست های خشک و نرمال کمک می نماید. همچنین این محصول با بهره گیری از عوامل رطوبت رسان از تشدید خشکی پوست و عوارض ناشی از آن بر روی پوست جلوگیری می نماید.

رم ضد آفتاب فتودرم مکس SPF100 بایودرما به سبب بافت کرمی و نسبتا سنگین خود مناسب نوع پوست خشک و معمولی است. این ضد آفتاب بر روی پوست بی‌رنگ است. به وسيله كمپلكس اختصاصی Bio Protection، از عمق سلول‌‎های پوستی شما محافظتی مطلوب انجام می‌شود. تركيب فوق‌العاده سبک كرم فتودرم مكس به پوست شما حسی فوق العاده نرم و لطيف می‌دهد و به راحتی روی پوست پخش می‌شود. به هيچ‌وجه چربی روی پوست شما باقی نمی‌گذارد و پوست شما را سفيد نمی‌كند. ضد آفتاب فتوردم مکس پوست خشک بایودرما در 3 رنگ بژ روشن، بژ تیره و بی رنگ موجود است.
استفاده از تینوسرب اس و آووبنزون در این محصول باعث ایجاد محافظت با طیف اثر بالا هم در برابر اشعه UVA و هم در برابر UVB می‌شود. عصاره جلبک های لامیناریا اوکرولئوکا با اثر آنتی اکسیدان و ضد التهاب، خاصیت نگهداری رطوبت پوست را بهبود می‌بخشند. وجود عصاره اشنه دریایی (نوعی جلبک دریایی) در این کرم ضد آفتاب نیز به خاصیت ضد التهابی آن اضافه می‌کند.

ویژگی ها:
حداکثر حفاظت و پیشگیری از آسیب های آفتاب به عمق و سطح پوست
حداکثر مقاومت در برابر اشعه های UV
فاقد چربی
سبک با جذب سریع
مناسب پوست های نرمال تا خشک
حاوی کمپلکس انحصاری
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

ضدآفتاب بی رنگ 100 مناسب پوست های معمولی تا خشک 40 میل بایودرما

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط