نمک بدن تایلندی یوکو

نمک بدن تایلندی یوکو

دسته بندی: بهداشت و مراقبت از پوستبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
نمک حمام یوکو محصولی بسیار موثر برای رفع تیرگی پوست مناطق اصلاح شده مانند زیر بغل و ناحیه حساس می باشد که باعث رفع لک های ایجاد شده بر اثر استفاده از موم و اپیلاسیون و همچنین از بین بردن سیاهی سر آرنج زانو و قوزک پا می شود.
این محصول به دلیل داشتن ویتامین E، دارای خاصیت روشن کنندگی است که موجب شادابی،جوانی پوست شده و لطافتی کودکانه به پوست بدن شما داده و روند پیری پوست را کند می کند. نمک حمام یوکو اثر ضد بیماری های پوستی داشته و با جلوگیری از آزادشدن آنزیم های پوستی مانع الـــتهاب پوست شده و باعث حفظ رطوبت پوست می شود.
نمک حمام یوکو ساخت کشور تایلند که منبع بهترین نوع این نمک در جهان است می باشد نمک حمام برای از بین بردن جای لک و جوش و همچنین رفع ترک پوست بسیار مناسب می باشد کافیست در زمان استحمام مقداری از نمک را کف دست ریخته و به صورت چرخشی روی محلی که نیاز هست بمالید این کار را تا زمانی که نمک در زیر دستان شما حل شود ادامه دهید. سپس اجازه دهید 3 تا 5 دقیقه روی پوست شما بماند و در نهایت با آب شستشو دهید ممکن است در مناطق اصلاح شده احساس سوزش مختصری شود.

هر بسته نمک برای 20 بار استفاده کافی می باشد. بعد از 7 بار استفاده از نمک نتایج تاثیر آن به وضوح قابل مشاهده می باشد در صورت استمرار در استفاده از این نمک بازگشت تیرگی و لک و یا ترک پوست نخواهید داشت. این نمک فقط برای استفاده بدن مناسب است و برای صورت باید از صابون پاپایا استفاده نمود .

نحوه استفاده:
در زمان استحمام مقداری از نمک را کف دست ریخته و به صورت چرخشی روی محلی که نیاز هست بمالید این کار را تا زمانی که نمک در زیر دستان شما حل شود ادامه دهید. سپس اجازه دهید ۳ تا ۵ دقیقه روی پوست شما بماند و در نهایت با آب شستشو دهید. ممکن است در مناطق اصلاح شده، سوزش مختصری احساس شود.

ویژگی ها:
– رفع لک های ایجاد شده بر اثر استفاده از موم و اپیلاسیون
– از بین برنده سیاهی سر آرنج ، زانو و قوزک پا
– دارای خاصیت روشن کنندگی پوست
– کند کردن روال پیری پوست
– ضد بیماری های پوستی
– آبرسان پوست
– بدون ایجاد التهاب
– قابل استفاده برای رفع اسپاسم های عضلانی و درد های ماهیچه ای (به صورت حل شده در آب گرم تشت یا وان حمام و قرار دادن بدن به همراه ماساژ درون آب)
– رفع خستگی پا (به صورت حل شده در آب گرم تشت
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

نمک بدن تایلندی یوکو

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط