صفحه نخست    جستجو   آرایشی و بهداشتی   بهداشت و مراقبت از پوست   کرم حجم دهنده و سفت کننده سینه روغن نارگیل آیچون بیوتی
کرم حجم دهنده و سفت کننده سینه روغن نارگیل آیچون بیوتی

کرم حجم دهنده و سفت کننده سینه روغن نارگیل آیچون بیوتی

دسته بندی: بهداشت و مراقبت از پوستبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
از گذشته دیر باز همیشه تعدادی از خانم ها از بزرگ بودن ، شلی و عدم فرم مناسب سینه هایشان ناراضی بودند از شایع ترین این نمونه ها ، مردم شرق و جنوب شرق آسیا می باشند که بدلیل اندام ریز و کوچکشان همیشه به دنبال راهی برای درمان فرم دهی و نامتقارن بودن سینه هایشان بوده اند .

دقت بفرمایید که کرم حجم دهنده و سفت کننده سینه ایچون بیوتی دارویی موضعی می باشد اثر دهی آن تنها مخصوص بافت سینه و بدون هیچ گونه عوارضی است همچنین کرم آکای به هیچ عنوان روی نواحی دیگر بدن اثر حجم دهندگی ندارند و عملکرد آن متفاوت از محصولات دیگر می باشد.
مکمل کرم 100% گیاهی و میوه ای بسیار سودمند و بدون عوارض، بسیار جدید، موثر، قوی و با فرمولاسیون پیشرفته که همزمان هم خاصیت سفت کنندگی وهم حجم دهندگی را دارا می باشد، بهترین نوع کرم حجم دهنده، فرم دهنده و سفت کننده سینه و باسن برای خانمها با کیفیتی به مراتب بالاتر از سایر نمونه های مشابه داخلی و خارجی می باشد.

طریقه مصرف :
قبل از استفاده ناحیه مد نظر را شسته و خشک نمایید و سپس مقداری از کرم را برداشته و به صورت دورانی روی پوستتان به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید در طول روز 2 بار این عمل تکرار شود.

ویژگی ها:
حجم دهنده سینه
بزرگ کننده سینه
جمع و پر کننده دور سینه
فرم دهنده و سفت کننده سینه
اثرگذاری همیشگی بدون برگشت به وضعیت قبل
بدون ایجاد حساسیت و کاملا طبیعی
حاوی روغن نارگیل برای شفافیت و مرطوب نگه داشتن پوست سینه
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

کرم حجم دهنده و سفت کننده سینه روغن نارگیل آیچون بیوتی

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط