صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی خانگی   ماشین لباسشویی   ال جی   ماشین لباسشویی 7 کیلویی بخارشوی مدل 2J3 ال جی LG
ماشین لباسشویی 7 کیلویی بخارشوی مدل 2J3 ال جی LG
ماشین لباسشویی 7 کیلویی بخارشوی مدل 2J3 ال جی LG
ماشین لباسشویی 7 کیلویی بخارشوی مدل 2J3 ال جی LG
ماشین لباسشویی 7 کیلویی بخارشوی مدل 2J3 ال جی LG
ماشین لباسشویی 7 کیلویی بخارشوی مدل 2J3 ال جی LG
ماشین لباسشویی 7 کیلویی بخارشوی مدل 2J3 ال جی LG
ماشین لباسشویی 7 کیلویی بخارشوی مدل 2J3 ال جی LG

ماشین لباسشویی 7 کیلویی بخارشوی مدل 2J3 ال جی LG

دسته بندی: ال جیبرند: ال جی

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
این ماشین لباسشویی ال جی نیز مانند دیگر لوازم و تولیدات شرکت معتبر ال جی امکانات و کیفیت ایده آل و مطلوبی دارد. طراحی خوش ساخت این محصول با کنترل پنل پیشرفته و دکمه‌های لمسی قرار گرفته بر روی این بخش، امکان استفاده‌ی راحت از این لباسشویی ال جی را فراهم خواهد کرد که قابلیت TurboWash 3D در این محصول کمک می‌کند تا زمان شستشو به میزان قابل توجهی کاهش یابد و همچنین در کنار آن کیفیت شستشو البسه حفظ خواهد شد. فناوری Smart ThinQ این امکان را فراهم خواهد کرد تا سبکی جدید از خانه‌ی هوشمند را در منزل خود داشته باشید،این محصول با کنترل پنل پیشرفته و دکمه‌های لمسی قرار گرفته بر روی این بخش، امکان استفاده‌ی راحت از این لباسشویی ال جی را فراهم خواهد کرد. و از مهمترین ویژگی های آن می توان به داشتن موتور دایرکت درایو، سرعت موتور 1200 دور، لرزش و صدای بسیار پایین و مصرف انرژی +++A اشاره کرد. همچنین بخارشوی بودن آن باعث شده است که یک شستشو متفاوت و کم مصرف را تجربه کنید.

اگر شما جزو ان دسته از افرادی هستید که به سادگی و در عین حال زیبایی خانه خود اهمیت میدهید لباسشویی ال جی FH2J3QDNP0 انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود ماشین لباسشویی ال جی مدل 2J3 به قدری شیک و زیبا طراحی شده که براحتی می توانید آن را در دکوراسیون آشپزخانه خود بگنجانید رنگ سفید و براق این مدل نظر هر کاربری را به خود جلب خواهد کرد کنترل پنل این لباسشویی به مانند دیگر نمونه های دیگر در سمت بالای لباسشویی قرار دارد و امکان دسترسی به تنظیمات لباسشویی را اسان و راحت می کند که لباسشویی ال جی با مخزن آلومنیومی 7 کیلویی و موتور قدرتمند و پر سرعتی که دارد می تواند شستشویی بهداشتی و قدرتمند را به ارمغان بیاورد این محصول با 13 برنامه شستشو مجهز شده است تا هرچه بهتر از ان بهره ببرید و بسته به لباسی که در لباسشویی قرار می دهید برنامه مناسب شستشوی ان را انتخاب کرده و ان را بدون اسیب دیدگی بشورید محفظه مواد شوینده این لباسشویی نیز در قسمت بالای این لباسشویی قرار دارد و برای انتخاب و فعال کردن هر کدام از این برنامه ها کافی است که پیچ ولومی را بچرخانید و آن را در کنار برنامه ی مورد نظر قرار دهید تا برنامه ی مورد نظر فعال شود محفظه ای که به عنوان محفظه ی مواد شوینده در سمت راست لباسشویی قرار گرفته است و با باز کردن در کشویی به سمت خودتان می توانید مواد شوینده را داخل محفظه بریزید از مواد شوینده مواد نرم کننده لباس را نیز اضافه کنید تا لباس هایی خوشبو و لطیف را به شما تحویل دهد همچنین دکمه های power و start و تعیین دمای شستشو و سرعت چرخش موتور در کنار نمایشگر دیجیتالی قرار گرفته اند. این نمایشگر دیجیتالی زمان باقی مانده ی شستشو را نمایش می دهد و کاربر را از وضعیت برنامه ی لباسشویی آگاه می سازد به دلیل درب بزرگ شیشه ای که در مرکز لباسشویی واقع شده است این لباسشویی را در دسته ی دستگاه های درب از جلو تمام اتوماتیک قرار داده اند درب بزرگی که جنس درب آن از شیشه بوده و اطراف آن را آلومنیومی با کیفیت فراگرفته است از ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی است.


کمپرسور Inverter Direct Drive
مهمترین قطعه در لوازم خانگی الکترونیکی بدون شک موتور قرار گرفته بر روی آن خواهد بود که ماشین لباسشویی ال جی FH2J3QDNP0 دارای کمپرسور قدرتمند اینورتر دایرکت درایو می باشد که موتور اینورتر دایرکت درایو بدون تسمه است یعنی موتور بصورت مستقیم به دیگ وصل است و مستقیما دیگ را به حرکت درمی آورد اتصال مستقیم دیگ و موتور علاوه بر کاهش دادن مصرف انرژی، میزان لرزش و صدای دستگاه را نیز پایین آورده است که موتور تاثیر قابل توجهی بر روی کارایی محصولات خواهد گذاشت و در میزان مصرف انرژی نیز تاثیر گذار خواهد بود ماشین لباسشویی 7 کیلویی ال جی مدل 2J3 به کمپرسور Inverter Direct Drive به عنوان فناوری جدید و عالی ال جی مجهز شده است بطوری که با حذف شدن قطعات اضافی اصطکاک و برخورد موتور را بسیار کاهش می دهد و به علاوه از استهلاک و کاهش طول عمر موتور نیز جلوگیری می کنند و در نتیجه باعث شده است که میزان صدای تولید شده بسیار کم باشد بطوری که هیچ گونه مزاحمتی برای اهالی خانه ایجاد نخواهد کرد فناوری اینورتر نیز به نوبت خود مصرف انرژی را به میزان زیادی پایین آورده است این فناوری در واقع از هدر رفت انرژی جلوگیری کرده و باعث شده تا رده ی مصرف انرژی در این لباسشویی به A+++ برسد و 30% کمتر از لباسشویی های معمولی انرژی مصرف کندسرعت موتور 1200 دور در دقیقه این امکان را فراهم خواهد کرد تا خشک کنندگی بالا را در لباس‌های موجود در محفظه شاهد باشید. این موتور قدرتمند سبب ایجاد کارایی عالی و مطلوب در لباسشویی 7 کیلویی FH2J3QDNP0 ال جی خواهد شد.

سیستم بخارشوی
آیا این ویژگی‌های عالی توجه شما را جلب کرده است؟ در اینجا دلایل دیگری را بیان می‌کنیم که با خواندن آن­ها تصمیم می­‌گیرید ماشین لباسشویی قدیمی­‌تان را با ماشین لباسشویی بخارشو تعویض کنید. برای فهمیدن چگونگی کار ماشین لباسشویی‌های بخارشو باید سیکل شستشو را تقسیم بندی کنید. زمانی که در مرحله‌ی شستشوی اولیه آب وارد دیگ می‌شود، آب و بخار به همراه هم لباس‌ها را کاملاً خیس می‌کنند. بخار هنگام شروع شستشو دمای آب را افزایش می‌دهد. افزایش دمای آب باعث حل شدن ماده‌ی شستشو می‌شود و امکان پخش شدن عمیق آن در لباس‌ها و پارچه را فراهم می‌کند. وقتی سیکل شستشو به اتمام رسید بخار بیشتری به دیگ آزاد می‌شود و دما را به حدی افزایش می‌دهد که باعث ضدعفونی لباس‌ها می‌شود، سپس پارچه را نرم می‌کند و چروک‌های عمیقی را که طی سیکل شستشو ایجادشده است برطرف می‌کند.

فناوری 6 Motion DD
یکی از قابلیت ها و تکنولوژی هایی که شرکت ال جی در ماشین لباسشویی های با کیفیت خود از آن بهره می برد فناوری شستشوی دستی است با آرامش خیال بالاتری لباس‌های کثیف را به این لباسشویی 7 کیلویی بسپارند این قابلیت نوآورانه‌ی ال جی رضایت بالای شستشو را برای شما به ارمغان خواهد آورد که با وجود فناوری 6 Motion DD بر روی این لباسشویی با حرکت دادن دیگ در جهات مختلف این امکان را فراهم می‌کند تا شاهد شستشوی کامل در لباس‌هایتان باشید که این قابلیت با 6 حرکت که شامل ساییدن، غلتاندن، پیچشی، تاب دادن، آبکشی و پله‌ای می‌شود، تمیزی عالی را به همراه می‌آورد با انتخاب هر یک از برنامه‌ها، دسته‌ای خاص از حرکات در حین شستشو اعمال خواهند شد تا علاوه بر تمیزی کامل و دقیق، به الیاف پارچه نیز آسیبی وارد نشود.و در هر مرحله از شستشو عملیات خاصی انجام می گیرد. ماشین لباسشویی 7 کیلویی FH2J3QDNP0 با پشتیبانی از حرکت مشابه شستشوی دستی توانسته است رضایت کاربران سخت گیر و حساسش را به دست آورد

برنامه‌های متنوع شستشو
شرکت ال جی در لباسشویی های طرح جدید خود از برنامه های بسیار کاربردی و پیشرفته بهره گرفته است در صورتی که برای اتمام برنامه عجله دارید و می‌خواهید شستشو کامل بر روی لباس های موجود در دیگ اعمال شود، که با انتخاب برنامه‌ی شستشو مناسب این امکان را خواهد داد تا لباس‌هایی با درجه ی تمیزی بالا را پس از اتمام شستشو در اختیار داشته باشید و همچنین با این کار الیاف پارچه بدون آسیب حفظ خواهند شد. که برنامه شستشو سریع در 30 دقیقه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود این برنامه تمیزی بالا، آبکشی و خشک کنندگی کامل را تنها در 30 دقیقه فراهم می‌کند سایر موارد را نیز می‌توانید در مواقع مورد نیاز مورد استفاده قرار دهید و شاهد ارائه ی کارایی مطلوب توسط ماشین لباسشویی FH2J3QDNP0 ال جی باشید شرکت ال جی در مدل FH2J3QDNP0 طرح جدید خود را از برنامه های بسیار کاربردی و پیشرفته بهره گرفته است که 13 برنامه‌ی مختلف را مورد استفاده قرار داده است تا شما یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و شاهد کارایی عالی این محصول باشید از جمله می توان به 6Motion DD (شش حرکت شستشو) در مدل FH2J3QDNP0 اشاره کرد که این فناوری شامل 6 حرکت: پیچاندن، تاباندن، آبکشی پله ای، غلتاندن، خیساندن و فیلتراسیون است. با استفاده از این شش حرکت در هنگام شستشو لباس ها را بالا و پایین کرده و به چپ و راست می برد تا آب و مواد شوینده به خوبی به داخل الیاف لباس نفوذ کنند و درعین حال از چروک شدن البسه جلوگیری خواهد کرد

مدیریت کامل به شیوه هوشمند
با قابلیت عیب یابی هوشمند Smart Diagnosis می توانید با استفاده از گوشی و بدون نیاز به پشتیبانی فنی، مشکلات لباسشویی خود را رفع کنید که تولید کنندگان محصولات جدید خود را به شیوه ای تولید می‌کنند که بتوان حتی تنظیمات را توسط گوشیتان اعمال نمایید. قابلیت Smart Diagnosis™ بر روی ماشین لباسشویی 7 کیلویی ال جی FH2J3QDNP0 این امکان را به شما خواهد داد که در صورت به وجود آمدن هر گونه ایراد در کمترین زمان مطلع خواهید شد که با نصب اپلیکیشن مربوطه این امکان برایتان فراهم خواهد شد تا مدیریت کامل این محصول را در دست داشته باشید شما می‌توانید برنامه‌ی مورد نظر را انتخاب کنید،زمان شروع و اتمام شستشو را حتی از فاصله‌ی دور نیز تنظیم کنید در این صورت برای رفع ایرادات جزئی به نیروی متخصص نیازی نخواهد بود امکان دسترسی به این امکانات حتی در محیط کار و خارج از منزل بسیار عالی خواهد بود و خیالتان را برای شستشوی کامل و عدم به وجود آمدن ایراد راحت خواهد کرد.

جمع بندی:
ماشین لباسشویی 7 کیلویی ال جی با بهره گیری از امکانات و فناوری‌های پیشرفته کارایی عالی را برای شما به ارمغان خواهد آورد لباسشویی FH2J3QDNP0 یکی از محدود لباسشویی های 7 کیلویی موجود در بازار است که دارای سرعت 1200 دور در دقیقه می باشد این لباسشویی با داشتن طراحی شیک و خوش ساختی که دارد در هر خانه ای خود نمایی می کند لباسشویی ال جی با موتور دایرکت درایو بدون تسمه خود قابلیت های فراوانی دارد و کیفیت و ماندگاری زیادی دارد که نیاز ها یک خانواده ی 4 تا 5 نفره را برآورده نماید. و اگر ظرفیت 7 کیلویی این لباسشویی نیاز شما را برآورده می کند پس خرید FH2J3QDNP0 را قطعی کنید این محصول 7 کیلویی است و با قابلیت جذاب Add Item این امکان را به شما خواهد داد تا در حین شستشو بار بیشتری را در دیگ قرار دهید و مجددا شستشو را از سر بگیرید با توجه به جنس هر لباس شما می توانید تنظیم کنید که لباس ها چگونه در محفظه ماشین لباس شویی بچرخند. ۶ حالت مختلف برای چرخش لباس ها در اختیار شماست قابلیت شستشو با بخار نیز که از طرفداران بالایی برخوردار است در این مدل پیشرفته مورد استفاده قرار گرفته است که تمیزی فوق‌العاده را با کمترین میزان مصرف آب امکان پذیر می‌سازد. این محصول در رنگ سفید با مقایسه‌ی کامل امکانات موجود بر روی این مدل و همچنین در نظر گرفتن طراحی به کار رفته بر روی آن‌ها، انتخابی رضایت بخش‌تر را داشته باشید و خریدی هوشمندانه انجام دهید.
ظرفیت7 کیلویی
سرعت چرخش موتور1200 دور بر دقیقه
رده مصرف انرژیA+++
موتوربدون تسمه Direct Drive
تعداد برنامه شستشو13 برنامه
امکانات شستشوقابلیت شستشو 6 جهته Motion DD6
صفحه نمایشلمسی LED
ویژگی برجستهبخارشوی
  امتیاز کاربران به:

ماشین لباسشویی 7 کیلویی بخارشوی مدل 2J3 ال جی LG

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط