صفحه نخست    جستجو   سوپرمارکت   صبحانه   غلات صبحانه و کورن فلکس   کورن فلکس شکلاتی رژیمی coco pops مقدار 295 گرمی کلاگز
کورن فلکس شکلاتی رژیمی coco pops مقدار 295 گرمی کلاگز

کورن فلکس شکلاتی رژیمی coco pops مقدار 295 گرمی کلاگز

دسته بندی: غلات صبحانه و کورن فلکسبرند: کلاگز

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
غلات صبحانه Coco Pops  با 30 درصد شکر کمتر محصول کمپانی “کلاگز Kellogges” از محبوب ترین غلات صبحانهدر سراسر جهان می باشد که پزشکان و متخصصان ورزشی برای داشتن اندامی مناسب و جلوگیری از پوکی استخوان و کمبود ویتامین ها در بدن افراد، خوردن آن را به عنوان یک صبحانه کامل و پر انرژی به کسانی که به سلامت خود اهمیت می دهند، پیشنهاد می کند.
این کورن فلکس سرشار از کلسیم -پروتئین-ویتامین B-ویتامین D و آهن می باشد که نیاز روزانه شما به ویتامین و مواد مغذی را تامین می کند.
کوکو پاپس شوکلاتی کلاگز یک صبحانه و میان وعده کامل و سالم برای کودکان است. غلات گندمی ترد شده با شکلات طعم لذت بخشی را برای دوستداران شکلات ایجاد کرده است. اضافه شدن ویتامین D و انواع ویتامین B این محصول را به یکی از مناسبترین وعده های غذایی تبدیل کرده است. سریال ها (Corn flakes) به عنوان یک صبحانه و یا میان وعده و یا حتی به عنوان یک غذای کامل همرا با ماست و یا شیر مورد استفاده قرار میگیرند. در تهیه این محصولات از غلات کامل سبوس دار استفاده میشود این محصولات سرشار از فیبر و کربوهیدرات بوده که با اضافه شدن انواع ویتامین آهن و پروتین یک وعده غذایی خوشمزه و سالم شده است وبا داشتن انواع شکل ها برای کودکان بسیار مناسب است.

این محصول مربوط به شرکتی برجسته و چند ملیتی به نام کلاگز است. شرکت کلاگز در سال ۱۹۰۶ توسط دکتر جان هاروی کلاگ در امریکا تاسیس شد و غلات صبحانه در طی تحقیقات دکتر هاروی به صورت بسیار اتفاقی به وجود آمد. بعدها این شرکت به مرور گسترش یافت به گونه ای که امروزه در ۱۸۰ کشور دنیا محصولات خود را به فروش می رساند. بزرگترین کارخانه ی کلاگز درانگلستان و در شهر منچستر قرار دارد. یکی از موارد پر افتخار کلاگز این است که این شرکت مهر تایید خاندان سلطنتی انگلیس را از ملکه الیزابت دوم و شاهزاده ولز دریافت کرده است. غلات صبحانه کوکو پاپز در کارخانه ی واقع در کشور اسپانیا که متعلق به شرکت کلاگز است ، تولید می شود .

نحوه استفاده از غلات صبحانه کوکو پاپز :
این محصول را می توان به همراه شیر سرو کرد. شیر با تمامی ارزش غذایی بالایی که دارد در کنار غلات صبحانه کامل تر شده
و درحقیقت یک وعده ی غذایی کامل را برایتان به ارمغان می آورد. با غلات صبحانه کوکو پاپز کلاگز می توانید هرکودکی که نسبت به خوردن صبحانه میلی ندارد را مشتاق به تست این محصول پر فایده کنید.

 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

کورن فلکس شکلاتی رژیمی coco pops مقدار 295 گرمی کلاگز

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط