صفحه نخست    جستجو   سوپرمارکت   صبحانه   غلات صبحانه و کورن فلکس   کورن فلکس رژیمی با طعم میوه های قرمز بسته 300 گرمی اسپشیال کی
کورن فلکس رژیمی با طعم میوه های قرمز بسته 300 گرمی اسپشیال کی

کورن فلکس رژیمی با طعم میوه های قرمز بسته 300 گرمی اسپشیال کی

 ۷ نفر

دسته بندی: غلات صبحانه و کورن فلکسبرند: کلاگز

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
کورن فلکس کلاگز اسپشیال کی رد بری 375 گرمی حاوی میوه های خشک قرمز شامل توت فرنگی و رد بری وحشی ساخت کشور آلمان می باشد. کورن فلکس کلاگز اسپشیال کی رد بری مزه ای تقریباً ملس مانند دارد و به همراه شیر سرد یک وعده غذایی کامل خصوصا بعنوان صبحانه است ، مخصوصاً برای بچه هایی که علاقه به خوردن صبحانه ندارند بسیار مناسب است.

ورن فلکس کلاگز اسپشیال کی رد بری در بسته بندی 375 گرمی ابتدا در یک بسته نرم ترکیبی از فلز و پلاستیک وکیوم شده و درون آن توسط گازی مخصوص برای حفظ تازگی و عدم جذب رطوبت پر شده است. کورن فلکس کلاگز اسپشیال کی رد بری حاوی میوه های خشک شده توت فرنگی و ردبری بوده و همچین حاوی دانه گندم سبوس دار ، فیبر گندم ، عصاره مالت ، شکر قهوه ای ، طعم دهنده طبیعی ، سبوس گندم و مقدار کمی نمک می باشد.

کورن فلکس کلاگز اسپشیال کی رد بری یا سریال صبحانه کورن کلاگز اسپشیال کی رد بری میوه های قرمز حاوی انواع ویتامین از جمله انواع ویتامین بی ، ویتامین سی ، انواع ویتامین دی ، فولیک اسید ، مواد معدنی ، آنتی اکسیدان و غیره می باشد که این محصول را به غذایی کامل تبدیل می کند به خصوص برای افرادی یا بچه هایی که تمایلی به خوردن صبحانه ندارند و دنبال راه حلی سریع برای رفع مشکل خود دارند می باشد. فقط کافیست 30 گرم از کورن فلکس کلاگز اسپشیال کی رد بری را درون یک ظرف ریخته ، مقداری شیر سرد به آن اضافه کرده و نوش جان کنید ، البته که اگر تمایل داشته باشید می توانید انواع میوه های دیگر مانند سیب یا پرتقال قطعه شده و یا غلات دیگر مانند انواع مغزها را به آن برای مقوی تر کردن آن اضافه کنیم .

کورن فلکس میوه ای کلاگز برای افرادی که رژیم غذایی دارند نیز بسیار گزینه مناسبی است ، به دلیل اینکه حجم این ماده غذایی بسیار بالاست خصوصاً هنگامی که با شیر مخلوط شود ، بسیار سریع حجم معده را پر می کند و به انسان احساس سیری دست خواهد داد و میزان کالری موجود در کورن فلکس کلاگز اسپشیال کی رد بری بسیار پایین خواهد بود و حاوی سلولز های بود که به هضم غذا و بهتر کارکردن دستگاه گوارش بسیار کمک خواهد نمود.

کورن فلکس کلاگز اسپشیال میوه های قرمز از نوع شکر دار یا حاوی قند است لذا برای افرادی که دیابت دارند گزینه مناسبی نخواهد بود ، همچنین بهتر است بطور کلی جایگزین وعده غذایی صبحانه نشود.

در هر صورت زمانی که صحبت از یک ماده مغزی و کامل به میان می آید برگه ذرت ، برشتوک یا همان کورن فلکس کلاگز اسپشیال یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

کورن فلکس رژیمی با طعم میوه های قرمز بسته 300 گرمی اسپشیال کی

۴.۳ (۷ نفر)

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  احمد مولاییخریدار
در تاریخ پنج شنبه ۴ دی ۱۳۹۹
  خرید این محصول را توصیه می‌کنم

 پنج ستاره

من هربار از این محصول سفارش دادم و خیلی راضی بودم

  شیما بیکخریدار
در تاریخ چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹
  خرید این محصول را توصیه می‌کنم

 چهار ستاره

دخترم خیلی دوست داشت برای فروش این محصول از شما ممنونم

  نگین صادقیخریدار
در تاریخ چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹
  خرید این محصول را توصیه نمی‌کنم

 سه ستاره

برخلاف ظاهر جذاب طعم خوبی نداره و با سلیقه من سازگار نیست.

  سارا مرادیخریدار
در تاریخ شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹
  خرید این محصول را توصیه می‌کنم

 چهار ستاره

هم خوشمزه است و هم کالریش کمه. عالیه مخصوصا برای ورزشکارا

  سمانه محمدیخریدار
در تاریخ پنج شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹
  خرید این محصول را توصیه می‌کنم

 پنج ستاره

نسبت به قیمت واقعا عالی و بی نظیره و محصول باکیفیتی هست .

  فاطمه علیزادهخریدار
در تاریخ شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹
  خرید این محصول را توصیه می‌کنم

 پنج ستاره

طعم میوه ای این محصول جدید و خوش طعم بود، لذت بردم.

  مریم میرخریدار
در تاریخ پنج شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹
  خرید این محصول را توصیه می‌کنم

 چهار ستاره

بسیار خوشمزه بود و به موقع به دستم رسید.

  محصولات مرتبط