صفحه نخست    جستجو   سوپرمارکت   پودر قهوه، شكلات و كاكائو   قهوه   دان قهوه اسپرسو مدل Espresso بسته 1 کیلوگرمی جاکوبز JACOBS
دان قهوه اسپرسو مدل Espresso بسته 1 کیلوگرمی جاکوبز JACOBS

دان قهوه اسپرسو مدل Espresso بسته 1 کیلوگرمی جاکوبز JACOBS

دسته بندی: قهوهبرند: جاکوبز

 تعداد
۱
 قیمت
۵۹۹,۰۰۰ تومان
دانه قهوه جاکوبز اسپرسو JACOBS ESPRESSO EXPERTENRÖSTUNG یکی از مدلهای استاد روست (EXPERTENRÖSTUNG) برند جهانی جاکوبز است.
این قهوه ترکیبی منتخب از کشورهای مختلف با درجه روست تیره(Dark Roast) که از طعم و عطر شدید به همراه مزه‌ی تندی و رایحه جادویی دلهوره آور برخوردار است.
دانه قهوه جاکوبز اسپرسو توصیه شده برای روش اسپرسو است. اما برای انواع روشهای دم کردن قهوه از دستگاه قهوه ساز فرانسه، فرنچ پرس، موکاپات و .. قابل استفاده است.

درباره جاکوبز آلمان
JACOBS که تلفظ درست آن جیکوبز است، یک برند بزرگ تولید کننده قهوه در آلمان است، که توسط Johan Jacobs یوهان جیکوبز در سال ۱۸۹۵ ایجاد شد، یوهان در سال ۱۸۹۵ کار خود را با افتتاح یک کافی شاپ ویژه در برمن آغاز کرد.و بعد از گذشت سالها امروزه یکی از قدرتمند ترین تولید کنندگان قهوه ، انواع قهوه فوری، کپسول و … در آلمان تبدیل شده است. که محصولات آن به کشورهای مختلف از جمله ایران صادر می‌شود.

ویژگی ها:
پاکت سوپاپ دار یک کیلو گرمی
طعم و عطر شدید
مزه تند و قوی
رایحه جادویی دلچسب
دارک روست Dark Roast ( به روش ویژه استاد روست)
توصیه شده برای اسپرسو و قابل استفاده برای انواع روشهای دم کردن قهوه
محصول شرکت جاکوبز آلمان
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

دان قهوه اسپرسو مدل Espresso بسته 1 کیلوگرمی جاکوبز JACOBS

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط