صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی خانگی   کولر،پنکه و تصفیه هوا   کولر گازی 18000 سرد و گرم گری مدل اکسنت GREE ACCENT
کولر گازی 18000 سرد و گرم گری مدل اکسنت GREE ACCENT
کالای سفارشی - تحویل ۴ روزه
کولر گازی 18000 سرد و گرم گری مدل اکسنت GREE ACCENT
کولر گازی 18000 سرد و گرم گری مدل اکسنت GREE ACCENT
کولر گازی 18000 سرد و گرم گری مدل اکسنت GREE ACCENT

کولر گازی 18000 سرد و گرم گری مدل اکسنت GREE ACCENT

دسته بندی: کولر،پنکه و تصفیه هوابرند: گری

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
کولر گازی گری 18000 سری اکسنت ACCENT ، یکی از کولر گازی های با دوام و با کیفیتی ست که توسط شرکت معتبر گری gree تولید و روانه بازار شده است .کولر گازی گری ACCENT دارای فناوری خاصی به نام اینورتر می باشد و همانطور که می دانید این تکنولوژی باعث کاهش مصرف انرژی به میزان 30 تا 40% می شود .
این کولر گازی 18000 سری اکسنت گری از نوع کولر گازی های دیواری می باشد و از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شده است . پنل خارجی که همان کندانسور است و در بیرون از اتاق و یا سالن قرار می گیرد و وظیفه ی خنک کردنِ گاز R22 را بر عهده دارد، پنل داخلی هم بر روی دیوار نصب می شود و مسئولیت اصلی آن وزشِ باد خنک و پخش کردن آن در محیط است . مجهز بودن به کمپرسور اسکرول عملکرد بهینه و بی صدایی را برای کولر گازی 18000 گری در نظر گرفته است و بهره گیری از این کولر گازی باعث شده تا بیشترین کارایی وکم ترین میزان صدا را داشته باشد . گفتنی است که این کولر گازی متناسب با شرایط اب و هوایی معتدل و مرطوب T1 تولید شده است و از متراژ 30 تا 50 متر مربع پشتیبانی می کند . قابلیت تنظیم سرعت فن در سه سطح کم و متوسط و زیاد را دارد و شما می توانید بسته به هوای محیط ، سرعت فن را در سطح مورد نظر خود قرار دهید .
کولر گازی 18000 گری مدل ACCENT، دارای عملکرد سرمایشی /گرمایشی می باشد و می توان در هر دو حالت سرد و گرم مورد استفاده قرار گیرد و با فرا رسیدن فصل تابستان می توان به عنوان کولر گازی و خنک کننده مورد استفاده قرار می گیرد و در فصل زمستان به عنوان وسیله ای گرما زا استفاده می شود . توابع و امکاناتی که برای این کولر گازی در نظر گرفته شده است ، شامل حالت خواب و تایمر 24 ساعته و سیستم سرمایش سریع می شود که می توان با فعال کردن هر کدام از امتیازات خاصی بهره مند شد . در نهایت به همراه کولر گازی 18000 گری ACCENT، یک عدد ریموت کنترل از راه دور و دفترچه ی راهنما و سیم و کابل برق و همچنین شاسی پنل و پیچ شاسی ارائه می شود.
این کولرگازی دارای فیلتر هایی برای گرفتن هرگونه گرد و خاک و آلایندهای موجود در هوا است و در نتیجه هوایی پاک و تمیز را در اختیار شما قرار می دهد.این کولر گازی با نقطه جوش و انجماد بالایی که دارد توانسته عملکرد این کولر گازی را تا حدی افزایش داده و از میزان مصرف انرژی تا حدی بکاهد.از کولر گازی 18000 در محیط هایی به متراژ 16 تا 24 متر مربع مورد استفاده قرار می گیرد.این کولر گازی دارای یک پنل داخلی و یک پنل خارجی است.همچنین این کولرگازی دارای کنترل نشت آب است که کارایی زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد.کولر گازی گری دارای صدای ناچیزی است که این امر یکی از دلایل محبوبیت این کولرگازی به شمار می رود.

قدرت خنک کنندگی بسیار بالا
همانطور که در ابتدای مطلب اشاره نمودیم این کولر گازی دارای گاز R410A است که گازی بی زیان برای محیط است.این کولر گازی دارای کمپرسور روتاری است که این کمپر سور به طور مداوم سرعت و دور موتور را کنترل می کند تا سطح مطلوب دمای اتاق را حفظ کند.این کولر گازی بسیار کم مصرف است از دیگر قابلیت های این کولر گازی Auto Restart است که به طور خودکار خاموش و روشن می شود و عملکرد خیره کننده ای را در اختیار شما قرار می دهد.

طراحی شیک و خاص
پنل داخلی این کولر گازی با طراحی شیک و خاصی ارائه شده است.این پنل با رنگ سفید و به صورت بسیار باریک و زیبا طراحی شده است.این کولرگازی دارای صفحه نمایش و ریموت کنترل کوچکی است که تنظیمات اعمال شده،میزان دما و حالت های گرماو سرما را در اختیار شما قرار می دهد.پنل کولر گازی 18000 گری به صورت بسیار فشرده طراحی شده است که نصب آن بسیار راحت صورت می گیرد.همچنین پره های این کولرگازی به طور خودکار هوا را به هر چهارطرف منتقل می کنند.
مدلaccent-H18H1
قدرت18000
نوع عملکردسرمایشی و گرمایشی
نوع کمپرسورروتاری ROTRAY
سازگار باآب و هوای معتدل
گاز خنک کنندهR410a
تعداد پنل2
رده مصرف انرژیA++
دارایفیلتر ضد باکتری و آنتی باکتریال و ریموت کنترل
ساختامریکا
مونتاژچین
  امتیاز کاربران به:

کولر گازی 18000 سرد و گرم گری مدل اکسنت GREE ACCENT

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط