صفحه نخست    جستجو   لباس مردانه   پوشاك   پیراهن   پیراهن مجلسی طرح چاپی کلاسیک مردانه
پیراهن مجلسی طرح چاپی کلاسیک مردانه

پیراهن مجلسی طرح چاپی کلاسیک مردانه

دسته بندی: پیراهنبرند: متفرقه

 رنگ
 سایز
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
استفاده از پیراهن های طرح چاپی، نشانگر خاص بودن و سلیقه ویژه افراد است. این پیراهن ها مناسب موقعیت های رسمی نظیر محل کار نیستند. از این دسته از پیراهن، بسته نوع طرح چاپی، می توان در مهمانی های خودمانی، مجالس تولد، دورهمی های دوستانه و ... استفاده کرد. 
استایل این پیراهن مجلسی مردانه، استایلی کلاسیک است. در واقع همین استایل کلاسیک آن را به یک پیراهن مجلسی تبدیل کرده است. 

طرح چاپ شده روی این پیراهن چیست؟ 

روی این پیراهن کلمه Born Rich چاپ شده است. همچنین عبارت اختصاری BR نیز در جای دیگر آن درج شده است. 
تصاویری نظیر خودرو های گران قیمت، دسته های اسکناس و غیره نیز روی این پیراهن چاپ شده است. این طراحی، مناسب خاص پسندان است. 

ست کردن پیراهن مجلسی طرح چاپی

برای ست کردن مناسب پیراهن های طرح چاپی، بهتر است بقیه استایل تان را ساده انتخاب نمایید. چرا که پیراهن به اندازه کافی توجهات به خود جلبمی کند. البته در صورت تمایل می توانید آن را با یک کفش رسمی مردانه با سگکی همرنگ طرح چاپی پیراهن ست نمایید. 

قیمت پیراهن طرح چاپی

دونا مارکت همواره سعی کرده تا محصولات High Quality را در دسترس مخاطبانش قرار دهد. به همین جهت مشتریان می توانند با اطمینان خاطر از کیفیت محصول، آن را خریداری نمایند. 
در کنار این کیفیت عالی، دونا شرایط اقتصادی را نیز در نظر قرار داده است. به همین جهت است که علیرغم کیفیت بالا، محصولات با مناسب ترین قیمت، در فروشگاه قرار گرفته است.

رنگ بندی پیراهن 

این پیراهن مجلسی در یک رنگ عرضه شده است. رنگ مشکی یک رنگ خنثی برای پوشاک محسوب می شود و به همین جهت طراحی انجام گرفته روی کار، بیشتر در نظر قرار خواهد گرفت.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

پیراهن مجلسی طرح چاپی کلاسیک مردانه

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط