صفحه نخست    جستجو   لوازم دیجیتال   لوازم جانبی موبایل و تبلت   کابل , شارژر و تبدیل   پاور بانک   پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعت انرژیا | Energea Compac Mini 2 Power Bank 10000mah
پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعت انرژیا | Energea Compac Mini 2 Power Bank 10000mah

پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعت انرژیا | Energea Compac Mini 2 Power Bank 10000mah

دسته بندی: پاور بانکبرند: انرژیا

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
پاور بانک انرژیا مدل ComPac Mini

حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام خروج از خانه متوجه کمبود شارژ تلفن همراه خود شده باشید! تاثیر گوشی های هوشمند بر روی زندگی افراد تاحدی است که نبود آنها عذاب آور است. برای این منظور امروزه کمپانی های مختلفی اقدام به تولید پاور بانک هایی کرده اند که در میان آنها، کمپانی انرژیا همواره یکی از محبوب ترین مدل ها را تولید کرده است. پاور بانک انرژیا مدل ComPac Mini یکی از مدل های کمپانی انرژیا می باشد که به سبب توان شارژ دهی بالایی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است.
Energea ComPac Mini

پاور بانک انرژیا مدل ComPac Mini دارای ظرفیتی 10000 میلی آمپر می باشد که بهترین گزینه برای مسافت های دور است. یکی دیگر از ویژگی های این پاور بانک، سبکی آن می باشد. پاور بانک انرژیا 187 گرم می باشد به طوری که در یک دست جا می شود. شارژ دهی این پاور بانک 18 وات می باشد به طوریکه در کم ترین ساعت گوشی همراه شما را شارژ می کند. پاور بانک انرژیا همچنین قابلیت شارژ مک بوک های جدید اپل را نیز دارد که سبب فروش فوق العاده آن شده است. Energea ComPac Mini از تکنولوژی QC3.0 پشتیبانی می کند که قادر است گوشی یا لپ تاپ را در کمترین زمان شارژ کند. باتری این پاور، لیتیوم-پلیمری می باشد که از طول عمر زیادی برخوردار است. پاور بانک انرژیا همچنین دارای 3 درگاه خروجی می باشد که به گفته ای دیگر قادر است همزمان سه گوشی یا لپ تاپ را شارژ کند.
مشخصات فنی پاور بانک انرژیا مدل ComPac Mini

به طور کلی، اصلی ترین ویژگی این پاور بانک عبارتند از:

سرعت شارژ دهی بالا
سبک و جمع و جور
پشتیبانی از تکنولوژی 0
قابلیت شارژ دهی مک بوک های جدید اپل
وزن: 187
درگاه های خروجی: 3 عدد
شدت جریان ورودی: 2.0 آمپر
ولتاژ ورودی: 5.0 وات
ابعاد: 22×62×90 میلی متر
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعت انرژیا | Energea Compac Mini 2 Power Bank 10000mah

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط