صفحه نخست    جستجو   آرایشی و بهداشتی   بهداشت و مراقبت شخصي   بهداشت دهان و دندان   خمیردندان با رایحه اصلی مدل Original Flavour مقدار 100 گرمی سنسوداین
خمیردندان با رایحه اصلی مدل Original Flavour مقدار 100 گرمی سنسوداین

خمیردندان با رایحه اصلی مدل Original Flavour مقدار 100 گرمی سنسوداین

دسته بندی: بهداشت دهان و دندانبرند: سنسوداین

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
خمیر دندان Sensodyne Original به طور خاص برای دندان های حساس فرم داده شده است که دارای ساییدگی کمی است و همچنین تمیز کردن موثر را فراهم می کند ، بنابراین به محافظت از عاج کمک می کند و حساسیت دردناک را تسکین می دهد.

اگر هنگام خوردن یا نوشیدن غذاهای خاص دچار درد می شوید؟ حساسیت شما یک مشکل روزانه است یا شاید فقط یک درد موقتی باشد؟ در این صورت ، احتمال این وجود دارد که شما "حساسیت عاجی" -نام دیگری برای دندان های حساس- داشته باشید. این امر غیرمعمول نیست - 38٪ از بزرگسالان به دلیل حساسیت به طور منظم از دندان دردناک رنج می برند. خمیردندان سنسوداین Original Flavour باعث تسکین حساسیت شده و به کاهش پلاک کمک می کند. این محصول حاوی کلرید استرانسیم و نیترات پتاسیم است که به کاهش درد دندان های حساس کمک می کند.

خمیر دندان Sensodyne Original Flavour حساسیت دردناک دندان را ظرف 2 هفته تسکین می دهد. فلوراید به محافظت دندان در برابر حفره کمک می کند.

دور از دسترس کودکان نگه دارید. روزانه دو بار مسواک بزنید و بیش از سه بار این عمل را تکرار نکنید. بلع را به حداقل برسانید و تف کنید. بعد از هر بار استفاده از درپوش را ببندید تا از رطوبت محافظت شود. اگر مهر و موم فویل روی نازل شکسته است ، از آن استفاده نکنید. قبل از استفاده مهر و موم فویل را بردارید.

هشدارها و احتیاط ها:
این خمیر دندان حاوی کلرید استرانسیم است که برای کودکان زیر 12 سال استفاده نمی شود مگر اینکه به توصیه یک متخصص دندانپزشکی یا پزشک باشد.
دندان های حساس ممکن است یک مشکل اساسی را نشان دهند که نیاز به مراقبت سریع توسط دندانپزشک دارد. اگر علائم ادامه یافت یا بدتر شد ، به دندانپزشک مراجعه کنید. در صورت تحریک ، مصرف آن را قطع کنید.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

خمیردندان با رایحه اصلی مدل Original Flavour مقدار 100 گرمی سنسوداین

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط