صفحه نخست    جستجو   آرایشی و بهداشتی   آرایشی   اکسسوری   براش آرایشی قابل شستشو 12 عددی هدی بیوتی
براش آرایشی قابل شستشو 12 عددی هدی بیوتی

براش آرایشی قابل شستشو 12 عددی هدی بیوتی

دسته بندی: اکسسوریبرند: هدی بیوتی

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
ست براش ١٢ تيكه هدی بيوتى که دارای انواع قلم مو با کاربردهای متفاوت است که می‌توانید انواع لازم آرایشی همچون کرم پودر، سایه چشم، سایه ابرو، رژ گونه و... را به درستی و بدون آن که آسیبی به پوست برسد، بر روی پوست خود پخش کنید.
ست براش huda beauty شامل 12 قلم مو در اندازه و کاربردهای متفاوت در یک جعبه فلزی می‌باشد که دارای قلم موهای در اندازه های متفاوت که با داشتن مویی نرم و لطیف مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته است. ست براش 12تایی هدی بیوتی دارای ویژگی و مشخصاتی است که به دوام و ماندگاری بیش تر مبکاپ روی صورت کمک بسیاری می کنند.
با استفاده از این براش ها، آرایشی حرفه ای تر و پرفکت را تجربه خواهید نمود. این ست براش آرایشی 12 عددی هدی بیوتی، یکی از بهترین و با کیفیت ترین ابزارهای آرایشی می باشد که حاوی 12 تکه قلم آرایشی مویی با کیفیت و استحکام بالا است.
قلم های آرایشی هدی بیوتی دارای موی مصنوعی بسیار نرم و در عین حال مستحکم می باشد. این محصول از کارایی عالی برخوردار است و موهای قلم موی آن نمی ریزد و خراب نمی شود و جعبه شیک فلزی و ظاهری زیبا از دیگر ویژگی های مثبت این براش از برندهدی بیوتی می باشد.

ست براش 12 تایی هدی بیوتی دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:
شامل 12 برس در سایزهای مختلف
دارای قلم موهایی با موهای نرم و بسیار لطیف
دارای جعبه فلزی با ظاهری شیک
دارای موی مصنوعی مستحکم و نرم است که مانع جذب بیش از اندازه مواد شده و مناسب برای استفاده در مواد آرایشی مایع نیز می‌باشد.
بدون ریزش
قابل شستشو
قیمت ست براش هدی بیوتی نسبت به کیفیت و جنس عالی که دارد بسیار مناسب و کاملا مقرون به صرفه می‌باشد.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

براش آرایشی قابل شستشو 12 عددی هدی بیوتی

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط