صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی خانگی   ماشین لباسشویی   ال جی   ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل J5 ال جی LG
ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل J5 ال جی LG
ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل J5 ال جی LG
ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل J5 ال جی LG
ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل J5 ال جی LG
ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل J5 ال جی LG

ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل J5 ال جی LG

دسته بندی: ال جیبرند: ال جی

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
این مدل ماشین لباسشویی ال جی دارای موتوری بسیار قوی است. قدرت چرخش این موتور به گونه ای است که در هر دقیقه تا 1400 دور میچرخد. این موتور هنگام روشن شدن دستگاه صدایی از آن شنیده نمی شود و لباسشویی را به لرزش در نمی آورد. همچنین بر اساس تنظیم نوع برنامه انتخابی میزان انرژی لازم را کنترل میکند و آب و برق کمتری استفاده می کند. موتور لباسشویی ال جی مدل J5 با این ویژگی های چشمگیر رده انرژی +++A را به خود اختصاص داده است.

دارای 6 حالت شستشو
در این ماشین لباسشویی، ال‌جی فناوری منحصر به فرد 6 حالت شست‌وشو را به کار گرفته است تا به حرکات دیگ دستگاه تنوع ببخشد. بدین ترتیب دستگاه بر اساس برنامه شستشو، از یک یا چند حرکت مناسب در دیگ استفاده می کند.

سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه
ال‌جی با حذف تسمه و پولی، توانسته است با استفاده از موتور Inverter Direct Drive بهره‌وری موتور را افزایش دهد و در عین حال، مصرف انرژی را کم کند و دستگاه را در مقابل خرابی مقاوم سازد. این سیستم ساده‌شده باعث کاهش بیشتر صدا نیز می‌شود. موتور بدون تسمه Direct Drivee که در قلب ماشین لباسشویی‌های ال‌جی می‌تپد، قابل اطمینان و بسیار کم صدا است.

هوشمندی در کنار راحتی با NFC
برنامه‌های شست‌وشوی جدید را که ال جی روی دستگاه‌های دیگر می‌گذارد و شما ندارید، با گوشی خود دانلود کنید. گوشی خود را به سادگی روی علامت NFC Tag On قرار دهید تا برنامه جدید اضافه شود.

عیب یابی هوشمند
عیب یابی هوشمند یکی از ویژگی های بارز لباسشویی های نسل جدید است. هنگامی که لباسشویی شما دچار اخلال شد و در استفاده از آن به مشکل برخوردید بدون نیاز به تعمیرکار متخصص میتوانید به کمک تلفن همراه هوشمند خود با استفاده از اپلیکیشن های آن مشکل را حل نمایید این نرم افزار ها به گونه ای طراحی شده اند که مشکلات ساده موجود در لباسشویی ها را برطرف می سازد

اضافه کردن لباس های جا مانده در اواسط چرخه ی شستشو
اگر شما در هنگام شستن لباس ها با ماشین لباسشویی ال جی j6 چند تکه از لباس هایتان را فراموش کردید این مدل لباسشویی به شما این اجازه را میدهد که همزمان با شستن لباس هایی که قبلا در لباسشویی گذاشتید آن چند تکه جا مانده را نیز به آن بیفزایید، شیوه کار به این صورت است که شما باید ابتدا برنامه «item add» را بزنید 3 ثانیه طول می کشد تا درب باز شود سپس میتوانید لباس ها را داخل محفظه قرار دهید و درب را ببندید تا پروسه شستشو ادامه یابد.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل J5 ال جی LG

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط