صفحه نخست    جستجو   تنقلات   پاستيل,اسمارتیز و آدامس   دراژه میوه ای خوشبو کننده دهان منتوس بسته 135 گرمی
دراژه میوه ای خوشبو کننده دهان منتوس بسته 135 گرمی

دراژه میوه ای خوشبو کننده دهان منتوس بسته 135 گرمی

دسته بندی: پاستيل,اسمارتیز و آدامسبرند: منتوس

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
دراژه نوعی آبنبات است که با یک لایه سخت و البته ترد و خوشمزه پوشانده شده اند. این آبنبات ها بهترین گزینه برای آنست که همیشه درون کیفتان یک بسته از آن را داشته و با آن همیشه کودکان اطرافتان را سوپرایز کنید یا اینکه در طول روز خودتان به همراه چایی یا یک لیوان آبمیوه خنک از خوردن آن لذت ببرید.
دراژه میوه ای منتوس ترکیبی فوق العاده از انواع طعم ها مثل پرتقال، توت فرنگی، لیمو و میوه های دوست داشتنی است. روغن نارگیل، نشاسته ذرت، کنسانتره های میوه ای و موم زنبور عسل از جمله ترکیبات دراژه میوه ای هستند.
منتوس با سبد متنوع و خوشمزه ای از انواع شکلات و آبنبات همیشه برای مشتریانش طعم های خلاقانه را خلق کرده است. هندوانه ای، آبنبات های یخی، میوه های گرمسیری و طعم نعنایی از جمله انواع دراژه های منتوس هستند.

و اما منتوس برندی معتبر و چند ملیتی است که محصولات خود را در ۱۳۰ کشور دنیا به فروش می رساند و در کشورهای استرالیا، ایالات متحده، اندونزی، مالزی، برزیل و انگلیس کارخانه های بزرگ تولید دارد. بخش زیادی از محبوبیت منتوس در کشورهای امریکا و کانادا به خاطر تبلیغات خلاقانه و جالب تلویزیونی این کمپانی است و کیفیت طعم و تازگی آن که خاصیت دراژه میوه ای منتوس است، علت ماندگاری آن در بین مشتریان در بسیاری از کشورهای دنیاست.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

دراژه میوه ای خوشبو کننده دهان منتوس بسته 135 گرمی

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط