صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   صوتی و تصویری   تلویزیون   ال جی   تلویزیون 49 اینچ مدل LK5100 ال جی کره ای
تلویزیون 49 اینچ مدل  LK5100 ال جی کره ای
کالای سفارشی - تحویل ۴ روزه
تلویزیون 49 اینچ مدل  LK5100 ال جی کره ای
تلویزیون 49 اینچ مدل  LK5100 ال جی کره ای
تلویزیون 49 اینچ مدل  LK5100 ال جی کره ای
تلویزیون 49 اینچ مدل  LK5100 ال جی کره ای
تلویزیون 49 اینچ مدل  LK5100 ال جی کره ای

تلویزیون 49 اینچ مدل LK5100 ال جی کره ای

دسته بندی: ال جیبرند: ال جی

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
تلویزیون ال ای دی 49 LK5100PlA Full HD Smart LED دارای تصاویر واضح 1080p با وضوح بالا و پر از جزئیات خوب است که در رزولوشن های پایین تر همچین چیزی یافت نمی شود. رنگ پویا 6 رنگ از جمله رنگ RGB را روشن تر و واضح تر می کند. پردازنده چهار هسته ای که سر و صدای منحرف کننده را کاهش می دهد، افزایش وضوح را در هنگام بالا بردن تصاویر با وضوح پایین به کیفیت تصویر نزدیک به 4K می کند. HDR جزئیات دقیق و واقعی را با طیفی از کنتراست فراهم می کند. DTS Virtual جلوه های صوتی X که برای تلفن های موبایل تنها با استفاده از بلندگو تلویزیون بدون نیاز به تجهیزات اضافی مورد نیاز است. هر دستگاه سرگرمی را به راحتی وصل کنید و از محتوای مختلف مانند بازی ها و فیلم ها لذت ببرید. فریم های شیک با طراحی مدرن آن را خیره کننده تر می کند.

وضوح باورنکردنی 
تلویزیون مدل lk5100v با استفاده از رزولوشن کامل HD این امکان را فراهم می کند که ازتمامی جزییات تصویر به طور کامل لذت ببرید. رزولوشن پنج برابری که برای آن تعریف شده است. وضوح باورنکردنی و رنگ های پر جنب و جوشی را برای شما ارائه می دهد. این تلویزیون با داشتن رزولوشن Full HD1080P با تمامی مدل های معمولی بدون 4K تفاوت دارد چون از این تکنولوژِی خاص و منحصر به فرد بهره میگیرد.

فناوری رنگ پویا ( Dynamic color)
تلویزیون الجی مدل LK5100 دارای یک فناوری پیش رفته به نام رنگ پویا می باشد که با توجه به روشنایی تصویر، تفاوت بین دو طرف روشن و تاریک صفحه را برای نتایج مطلوب اصلاح می کند. رنگ پویا رنگ و اشباع تصویر را تنظیم می کند تا تصویر را بیشتر رنگارنگ و پر جنب و جوش کند.
رنگ پویا 6 رنگ از جمله رنگ RGB را روشن تر و واضح تر می سازد. این تکنولوژی پردازش رنگ برش لبه یک تصویر طبیعی را ارائه می دهد.

تکنولوژِی DTS Virtual : x
DTS مدتهاست که در فیلم و سینمای خانگی فعالیت می کند. بدون شک آرم خود را قبل از برخی از فیلم های مورد علاقه خود متوجه شده اید. آخرین کدک های صوتی فیلم خود، DTS: X، یک فرمت صدای فراگیر است که حتی شامل ابعاد ارتفاع برای اثرات جو زمین است. خش خش برگ خشک در یک درخت بلند یا پرندگان در ارتفاع بالا را نیز به گوش شما می رساند

مزیت X چیست؟
بسیاری از کانال های صدا صدای فراگیر را شبیه سازی می کند و صدای خود را از دیوارها و سقف های خود شگفت زده می کند. تاد، قبل از اشاره به مشکلات در فضای آزمایشی خود، گفت: "این عالی است اگر اتاق مناسبی داشته باشید." "ما می توانیم از یک طرف بازتابی از صدای عالی داشته باشیم، اما هیچ چیز در طرف دیگر نیست.
DTS: X در ژانویه 2015 متولد شد و به طور عمده در ویدئو خانگی استفاده می شود، هرچند تقریبا بلافاصله در سینما خانگی ها هم بکار رفت. دقیقا مخالف در واقع روند Dolby Atmos، در اصل در صنعت فیلم متولد شد و پس از آن حتی در خانه های ما با رضایت زیادی از طرفداران برای خود به وجود اورده است.
تلویزیون الجی مدل lk5100pla با دارا بودن تعداد زیادی ورودی خروجی جهت اتصال دستگاه های خارجی و جانبی به تلویزون بهره میبرد 1 عدد ورودی USB و2 عدد و ورودی HDMI کار را برای کاربران بسیار اسان کرده است اما از ان جذاب تر اتصال به وسیله بلوتوث است که دیگر از شر هر گونه سیم وکابل های مزاحم نجات پیدا می کنید.

طراحی شیک و مدرن
تلویزیون مدل lk5100 با داشتن قاب و فریم طلایی منحصر به فرد خود چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند تلویزیون بر روی دو پایه محکم و مقاوم قرار گرفته شده است ضخامت و باریکی این تلویزیون نیز جلوه ای دیگر به ان بخشیده است قاب پشتی فلزی و روی صفحه آن ips میباشد.
مدل49LK5100PVB
سری5
سایز49 اینچ
رزولوشن1080*1920 پیکسل
نوع صفحهLED تخت
کیفیت تصویرFULL HD
سرعت ریفرش تصویر50 هرتز
تعداد بلندگو2 بلندگو 10 واتی
تکنولوژی صوتیDolby Digital
ویژگی های صداصدای مونو، استریو، فناوری Clear Voice II، بهینه سازی صدا و دارای 6 مود صدا
ویژگی های تصویرکاهنده نویز تصویر،تقویت رنگ های پویا، Dynamic Clear White، دارای 8 مود صدا و صدای Real Cinema
تعداد پورت:H1DMI:1 USB 2.0:1 Component In:1 Composite :1 Ethernet (LAN) +
  امتیاز کاربران به:

تلویزیون 49 اینچ مدل LK5100 ال جی کره ای

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام