صفحه نخست    جستجو   سوپرمارکت   چای   چای سیاه قوطی فلزی Black Tea مقدار 250 گرمی امیننت
چای سیاه قوطی فلزی Black Tea مقدار 250 گرمی امیننت

چای سیاه قوطی فلزی Black Tea مقدار 250 گرمی امیننت

دسته بندی: چایبرند: امیننت

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
چای سیاه امیننت Black Tea یک چای درجه یک و عالی چای با برگ های بزرگ و پیچ و تاب بسیار شیک ، یک خلق بی نظیر از چای سیلان است. این چای با رایحه ای غنی از نکات چوبی ، یک فنجان قرمز مایل به طلایی روشن با طعم مالت است که طعم بینظیری به چای شما می بخشد. چای سیاه قوطی فلزی Black Tea مقدار 250 گرمی امیننت یکی از بهترین محصولات چای سریلانکا از این برند می باشد.
چای امیننت که در ارتفاعات جنوبی و در ارتفاع بین 600 متر از سطح دریا رشد می کنند، یک نوشیدنی قهوه ای شرابی با طعم طبیعی مالت و کارامل شیرین برای شما به ارمغان می آورد. به دلیل آفتاب طولانی مدت، رطوبت خشک و تا حدودی گرم، چای با برگهای بزرگ و متناسب در این منطقه به وفور رشد می کند. این شرکت ادعا دارد که از بهترین برگ های چای سیاه سریلانکا برای تهیه محصولات خود استفاده کرده و محصولی درجه یک را به دست مشتری می رساند.
چای امیننت یک شرکت چای سریلانکایی است که چای سیلان را در بهترین شکل ارائه می دهد. چای برجسته در کیفیت تخصص دارد و تنها در ارائه بهترین چای سیلان به مشتری وفادار است و طیف گسترده ای از چای را ارائه می دهد. این نوع شامل چای سیاه ، چای سبز ، چای گیاهی ، چای میوه ای ، چای ادویه ای و چای ارگانیک است. شعار چای امیننت این است که با حفظ طراوت چای ، بهترین فنجان چای سیلان را در اختیار جهان قرار دهد، این چای از مفهوم "مستقیماً از باغ چای تا قدمگاه شما" پیروی می کند.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

چای سیاه قوطی فلزی Black Tea مقدار 250 گرمی امیننت

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط