صفحه نخست    جستجو   سوپرمارکت   کالاهای اساسی   خیارشور,ترشیجات و زیتون   زیتون سیاه اصل اسپانیا 4 کیلوگرمی سابروسو SABROSO
  این کالا فقط به آدرس تهران ارسال می شود
زیتون سیاه اصل اسپانیا 4 کیلوگرمی سابروسو SABROSO

زیتون سیاه اصل اسپانیا 4 کیلوگرمی سابروسو SABROSO

دسته بندی: خیارشور,ترشیجات و زیتونبرند: سابروسو

 تعداد
۱
 قیمت
۴۹۵,۰۰۰ تومان
زیتون سیاه طیف وسیعی از فواید سلامتی را برای شما به ارمغان می آورد و باید به طور منظم از آن استفاده کنید تا به زندگی شما چاشنی بیشتری ببخشد.
زیتون سیاه نمادی بر پیچیدگی و زرق و برق است و لذتی دوچندان به شما می دهد. زیتون سیاه از نظر رنگ، ویژگی، اندازه و طعم متفاوت است، اما همه آنها یک چیز مشترک دارند و آن این است که منبع عالی ویتامین ها هستند و مطالعات متخصصان سلامت سبک زندگی نشان داده است که رژیم غذایی با مقدار زیادی زیتون سیاه منجر به کاهش پیری زودرس و بهبود کیفیت کلی زندگی می شود.
با این حال همه زیتون های رسیده به طور طبیعی سیاه نیستند. روش‌های پردازش و تکنیک‌ های پرورش همگی بر این نوع زیتون تأثیر دارند. فواید زیتون سیاه بسیار مشابه زیتون سبز است. در زیتون‌های سیاه رنگدانه‌ها و فلاونوییدهایی وجود دارد که آن را تبدیل به زیتون‌هایی به رنگ سیاه کرده است. این گونه گیاهی نیاز به شرایط آب‌و‌هوایی و خاک متفاوتی جهت کشت دارد. در ایران این گونه زیبا و بی‌نظیر زیتون کشت نمی‌شود. اگر قصد دارید در بین انواع زیتون در مورد این نمونه پرمصرف بیشتر بدانید، در این مقاله در مورد درخت زیتون سیاه و نحوه فرآوری آن صحبت می‌کنیم. در ادامه مطالب کارشناسی مفیدی در مورد این زیتون خوشمزه بیان می شود.

وجه تشابه و تفاوت زیتون سیاه و زیتون سبز چیست؟
انواع متفاوتی از زیتون در سراسر دنیا کشت و تولید می‌شود. از آن جمله می‌توان به نوع سبز؛ سیاه، قرمز، زرد و بنفش اشاره کرد. خواص تمام زیتون‌ها تا حدود زیادی به هم شبیه است. زیتون سرشار از آنتی‌اکسیدان است و برای سلامت بدن مفید محسوب می شود. ویتامین‌های موجود در انواع زیتون شامل اسیدهای چرب امگا 3، آهن، فیبر، پروتئین، مس، سدیم، ویتامین A,B,E,K، اسید‌اولئیک و فنولیک هستند. وجود آنتی‌اکسیدان‌های مختلف، کلسیم، چربی‌های مفید اشباع‌نشده و انواع املاح معدنی و ترکیبات آلی به ارزش غذایی این محصول پرخاصیت افزوده است.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

زیتون سیاه اصل اسپانیا 4 کیلوگرمی سابروسو SABROSO

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط