صفحه نخست    جستجو   سوپرمارکت   پودر قهوه، شكلات و كاكائو   قهوه   دان قهوه رست شده مدل Blonde Espresso مقدار 200 گرمی استارباکس
دان قهوه رست شده مدل Blonde Espresso مقدار 200 گرمی استارباکس

دان قهوه رست شده مدل Blonde Espresso مقدار 200 گرمی استارباکس

دسته بندی: قهوهبرند: استارباکس

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
دان قهوه اسپرسو بلوند استارباکس Starbucks Espresso Blonde Roast حاوی 100 درصد دانه قهوه کامل و بدون آسیاب از نوع عربیکا از مزارع آمریکای لاتین می باشد. دانه قهوه عربیکا دارای رایحه بیشتر و کافئین کمتر نسبت به قهوه ربوستا استو عطر و طعمی قوی تر می باشد. قهوه دان اسپرسو استارباکس همچنین دارای رست بلوند (میزان برشتگی کم) با طعم ملایم همراه با نت های شیرین و رست ملایم می باشد.
قهوه های دان اسپرسو بلوند استارباکس چون آسیاب نشده هستند می توانید هر موقع خواستید قهوه درست کنید همون موقع قهوه را آسیاب کنید تا عطر و طعم تازه تری قهوه تان داشته باشد. قهوه دان اسپرسو بلوند استارباکس مناسب برای درست کردن آیس کافه و کلد برو و تمامی قهوه های سرد مناسب می باشد .

طرز تهیه قهوه دان اسپرسو بلوند استارباکس
اول از همه یک نکته مهم برای مصرف قهوه دان استارباکس مقداری که مصرف دارید را از بسته خارج کنید و آسیاب کنید تا عطر و طعم آن از بین نرود .
بعد از این که قهوه را آسیاب کردید میتوانید از این قهوه برای دستگاه های اسپرسو ساز برقی ، موکاپات ها و …. قهوه اسپرسو با خامه فراوان بگیرید .
چون میزان برشتگی قهوه کم می باشد مناسب برای افرادی می باشد که قهوه اسپرسو با کافئین نسبتا کم را میخواهند مصرف کنند.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

دان قهوه رست شده مدل Blonde Espresso مقدار 200 گرمی استارباکس

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط