صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی خانگی   کولر،پنکه و تصفیه هوا   کولر گازی 36000 جی فورماتیک سرد گری GREE
کولر گازی 36000 جی فورماتیک سرد گری GREE
کولر گازی 36000 جی فورماتیک سرد گری GREE

کولر گازی 36000 جی فورماتیک سرد گری GREE

دسته بندی: کولر،پنکه و تصفیه هوابرند: گری

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
کولر گازی گری G4'MATIC-H36C3 یکی دیگر از محبوبیت ترین تولیدات حال حاضر برند گری می باشد. این کولر گازی با طراحی شیک و کیفیت عالی که دارد، توانسته رتبه بالایی در بازار رقابت ها کسب کند. شرکت گری با در نظر گرفتن ظرفیت های گوناگون برای کولر G4MATIC به کاربران خود امکان انتخاب بر اساس فضای مورد نظر را فراهم ساخت. یکی از ظرفیت های خوش فروش بازار که متناسب با متراژ 50 الی 70 متر می باشد ظرفیت 36000 است. گری این کولرگازی را تنها با قابلیت سرمایشی تولید نمود.
موتور اسپلیت جی فور ماتیک از نوع پیستونی بوده و به همین دلیل کیفیت و عملکرد متمرکز کولر تا حد زیادی تضمین شده است.علاه بر آن بهره گیری از رادیات ابی در این مدل امتیاز بزرگی محسوب می شود. گاز بکار گرفته شده در کولرگازی گری R410 می باشد. پرتاب با قدرت و چهار طرفه باد در این کولر گازی از خصوصیات بی نظیر آن بحساب می آید. و در نهایت وجود فیلتر بهداشتی به شما تنفس هوا سالم را هدیه می کند. یکی از مهمترین ویژگی ها و مشخصات این کولر گازی این است که دارای کمپرسور نوع t3 می باشد که به معنی وجود مقاومت بالا در برابر انواعی از شرایط بسیار پیچیده مانند دماهای بالا است. در نتیجع این نوع کولر گازی ها می توانند در برابر انواع شرایط بد آب و هوایی مانند مناطق گرم داخل ایران دوام بیاورند و بهترین عملکرد را ارائه بدهند.

طراحی زیبا و خاص
کولر گازی جی فور ماتیک از آندسته کولر گازی هایی اسات که علاوه بر امکانات فوق العاده خود، دارای طراحی زیبا و فوق العاده ای می باشد تا بتواند به بهترین شکل، ماندگاری خوبی را به وجود بیاورد. بدنه یونیت داخلی آن از نوع پلاستیک بسیار سخت تولید شده است و دارای رنگ سفید براق می باشد تا علاوه بر ماندگاری بسیار خوب آن، زیبایی خاصی را نیز به وجود بیاورد. بر روی بدنه یونیت داخلی آن در قسمت راست آن یک عدد نمایشگر زیبا وجود دارد که به صورت مخفی می باشد و می تواند به وسیله ریموت کنترل آن را نمایش داد. این نمایشگر می تواند اطلاعات دقیقی از دمای داخلی و بیرونی کولر را به نمایش بگذارد. پره های خاص هدایت کننده آن نیز به نوبه خود به هدایت هوای خروجی کمک خواهند نمود. این پره می توانند هوا را به چهار جهت مختلف هدایت کنند تا هوای خنک به دور ترین مناطق نیز پرتاب شود و سریعا دمای آنها پایین بیاید. مصرف این کولر گازی به دلیل قطعات کاهنده مصرف برق و انرژی به سطح خوبی یعنی گرید انرژی A رسیده است درنتیجه اگر دنبال کولر گازی با مشخصات عالی و همچنین مصرف بسیار به صرفه می گردید، مطمئنا ما به شما کولر گازی g4 matic با ظرفیت 36000 گری را به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود.
یونیت خارجی آن هم دارایی ساختار های مفتاوتی است اما با بدنه فلزی بسیار محکم ساخته شده است و حتی بر روی آن یک عدد لایه ضد زنگ تعبیه شده است تا در برابر رطوبت و عوامل خورنده مقاومت داشته باشد. ساختار بدنه ان به گونه ای طراحی شده است که در برابر دماهای بالای 65 درجه نیز مقاومت خواهد نمود و بهترین عملکرد را ارائه خواهد داد. رادیاتور آن از نوع فلز آلومینیوم هستند و می توانند ماندگاری بالای 15 سال را داشته باشند بدون اینکه حتی عملکرد آنها تغییراتی داشته باشد. همراه با دو عدد یونیت داخلی و خارجی که قطعات اصلی همراه در کارتن آن هستند، یک عدد ریموت کنترل نیز وجود دارد که به کنترل انواع عوامل داخلی کولر گازی کمک خواهد نمود. کولر گازی جی فور ماتیک دارای ظرفیت های گوناگونی می باشد که از 12000 شروع شده و به 36000 می رسد اما برای مساحت های بسیار بزرگ همانند اتاق ها و خانه های بالای 100 متر، ظرفیت 36000 btu بسیار مناسب بوده و می تواند به صورت خوبی جوابگو باشد.


گاز مبرد R410
در کولرهای گازی معمولا از دو نوع گاز R22 و R410 استفاده می شود. در مدل های قدیمی تر از گاز R22 استفاده میشد که به دلیل مضر بودن برای لایه ی ازن از سال 2012 تولید کولرگازی با این گاز ممنوع شد و تا سال 2020 بایستی متوقف شوند، متاسفانه در کشورهای جهان سوم تولید کولر با گاز R22 همچنان ادامه دارد. اما گاز R410 مشکل فوق را ندارد و مزیت های زیادی را نیز دارا می باشد. این گاز در جذب و آزاد کردن گرما بسیار بهتر از R22 عمل می کند. خوشبختانه کولر گازی گری مدل S’4matic-J36H1 از گاز R410 بهره می برد. گاز مبرد r410a در این کولر گازی از اتم کولر فعال بهره نمی برد در نتیجه نسبت به دیگر کولر گازی ها ، ضرر کمتری به محیط زیست وارد خواهد نمود.
همچنین کمپرسور R410 به دلیل داشتن سیستم Over Heat خرابی بسیار کمی دارند؛ و استفاده از این گاز عمر قطعات کولر را افزایش می دهد و سرمایش بیشتری را نیز فراهم می کند. به طور کلی گاز R410 بسیار کارآمدتر می باشد و با محیط زیست کاملا سازگار است.

سایر قابلیت های کولر گازی گری مدل S’4matic-J36H1
کولرگازی گری می تواند هوا را در چهار جهت مختلف منتشر کند و شما با استفاده از ریموت کنترل به راحتی می توانید جهت پره های آن را به هر سمتی که دوست دارید تغییر دهید. از مهم ترین ویژگی های این کولر، دارا بودن فیلتر گرد و غبار می باشد. درون کولر یک فیلتر گرد و غبار وجود دارد که ذرات معلق درون هوا را به خود جذب می کند تا هوایی تمیز و مطبوع را ارائه دهد. برای عملکرد بهتر این فیلتر هر چند وقت یکبار بهتر است فیلتر آن را جدا کرده و آن را تمییز نمایید. همچنین بی صدا بودن کولر از دیگر ویژگی های حائز اهمیت اسپیلت گری محسوب می شود. در کولر گازی جی فور ماتیک با ظرفیت 36000، یک سیستم سرمایش سریع وجود دارد که می تواند در موافعی که نیاز سریع به هوای بسیار دارید بسیار سودمند واقع شود. این سیستم در زمان بسیار کم با مصرف برابر، دما را سریعا پایین بیاورد.

فیلتر بهداشتی برای لذت بردن از هوای سالم و پاکیزه
یکی از دغدغه های مهمی که کاربران به هنگام خرید کولر گازی با آن دست و پنجه نرم می کنند، بهرمندی از هوای مطبوع و سالم می باشد. شرکت با تجربه گری با بهره گیری از فیلتر بهداشتی در کولر گازی مدل G 4MATIC به کاربران اطمینان خاطر می بخشد تا از هوایی سالم و پاکیزه لذت ببرند. این کولر که به فیلتر تصفیه هوا مجهز می باشد، با از بین بردن میکروارگانیسم ها و گرد و غبار موجود، هوایی سالم و پاکیزه را تحویل می دهد. در واقع فیلتر بهداشتیکولرگازی جی فور ماتیکبا از بین بردن بیش از 3 میلیون یون ذرات گرد و غبار و میکروب ها هوای سالم را به فضای موجود ارائه می دهد. یکی دیگر از قابلیت های این فیلتر بهداشتی این است که درخانه شما با فیلتراسیون و از بین بردن عوامل بیگانه باعث می شود تا محیطی کاملا بهداشتی و عاری از مواد آلرژی زا به وجود بیاید و افرادی همانند سالمندذان و کودکان از آن بهترین نتیجه را ببرند. این نوع فیلتر ها را می توان در هر بار استفاده و یا به صورت ماهانه یک بار شستشو داد و آن را کاملا تمییز نمود.

فقط سرمایشی
کولرگازی و اسپلیت دیواری تروپیکال گری سری G4MATIC با بهرمندی از کمپرسور پیستونی و نیز برخورداری از گاز مبرد R410a دارای رده انرژی A می باشد. کولرهای گازی حاره ای گری سری جی 4 متیک داری عملکرد فقط سرمایشی بوده و مناسب برای استفاده در مناطق آب و هوایی گرمسیری نیز می باشد (مانند استان های جنوبی که حداکثر دمای تابستان حدود 55 درجه دارند). کولرگازی و اسپلیت گری سری جی فور ماتیک در ظرفیت 36000 مناسب برای استفاده در فضاهای مسکونی با متراژ حداکثر 85 متر مربع، استفاده در فضاهای اداری با متراژ حداکثر 65 متر مربع و استفاده در فضاهای فروشگاهی با متراژ حداکثر تا 35 متر مربع می باشد (تمامی متراژهای پیشنهادی برای ارتفاع سقف استاندارد 2.8 متر و شرایط ساختمانی نرمال می باشد. بدیهی است که وجود آیتم هایی مانند پنجره های بزرگ و آفتاب خور، حضور وسایلی که کارکرد آن ها تولید گرما کند، تعداد افراد حاضر در اتاق بیشتر از 4 نفر، و … باعث تغییر در متراژهای پیشنهادی می شود.

کم صدا بودن کولر گازی گری G4 Matic
کولر گازی دیواری گری با بکار گیری فن بولوور قوی در قسمت پنل دستگاه، قدرت پرتاب باد تا 15متر را دارا می باشد.این میزان پرتاب باد فضای بسیار خوب و خنکی را برای کاربر ایجاد میکند.قابل توجه شما مشتریان عزیز کثیف بودن فیلتر های یونیت داخلی و حتی گاز مبرد کولر گازی اینورتر گری بر کم شدن قدرت پرتاب باد کولر گازی تاثیر دارد پس در بازده ی زمانی مشخص کولر مدل 36000 گری خود را سرویس کنید.فن آوری جدید همه سیستم های کولر گازی ال جی اینورتر ارائه می دهد امکان عملیات دقیق و دمای اتاق پایدار، بی سر و صدا و بدون نوسانات در مقایسه با موارد متعارف.کمپرسور این مدل گری فوق کم مصرف به دلیل کمپرسور اینورتر کاملا بی صدا می باشد.کمپرسور در همان حالت بدون هیچ مصرف برقی کار کند و نیاز به خاموش شدن کولر گازی نداشته باشد،این عمل باعث می شود که مدل 36000 گری فوق کم مصرف برق کمتری نسبت به کولر گازی های دیگر موجود باشد. در جدید ترین مدل کولر گازی 36000 گری برد اینورتر برق مصرفی را تا 60% کاهش داده که به این نوع کولر گازی های اینورتر با مصرف A++ می گویند.بی صدا بودن کولر گازی ها که از جمله عوامل مهم در انتخاب کولر گازی هاست، بسیار مورد توجه تولید کنندگان آنها هستند به طوری که در کولر گازی جی فور ماتیک 36000 گری به صورت حرفخه ای بر روی آن کار شده است تا حدی که صدای خروجی یونیت داخلی از 40 دسیبل شروع شده و به 55 دسیبل در حداکثر کارایی خواهد رسید. همچنین یونیت خارجی آن در بدترین حالت دارای صدای خروجی 75 دسیبل است که برای اینچنین کولر هایی دارای نسبت خوبی است.
واحدهای Inverter شامل یک اینورتر الکتریکی که همان برد اینورتر می باشد قابل تنظیم برای کنترل سرعت موتور الکتریکی است که به معنی کمپرسور و خروجی خنک کننده حرارت است. صرفه جویی در انرژی تا 60٪ بزرگترین مزیت اینورتر این است که انرژی را ذخیره می کند. در مقایسه با AC معمولی، در کاهش هزینه های برق تا 50 درصد کمک می کند.اسپلیت و کولر های گازی گری Gree از معتبرترین و قدیمی ترین برند های ساخت چین در بازار کولرهای گازی می باشد. محصولات تهویه مطبوع با برند گری در چار کشور چین، برزیل، پاکستان و ویتنام تولید شده و این کمپانی فراملیتی با تولید سالانه 27 میلیون دستگاه تهویه مطبوع خانگی یکی از بزرگترین کمپانی ها در این زمینه می باشد.

در نهایت
به طور کلی کولر گازی جی فور ماتیک دارای مشخصات بسیار خوبی می باشد که به صورت مفصلی در بالا به آن اشاره شد و فهمیدیم که چه ویژگی هایی باعث شده اند تا این کولر گازی دارای این چنین طرفدارای خوبی در سرتاسر جهان باشد. مصرف بسیار کم آن به همراه کمپرسور پیستونی آن که بیشترین میزان بازده سرمایشی را به وجود می آورد از مهمترین قسمت های آن هستند. کولرگازی G4 matic با ظرفیت 36000 از آندسته کولرهایی است که در مساخت های بسیار بزرگ همانند 100 متر به بالا مورد استفاده قرار میگیرد که نسبت به ظرفیت بالای خود دارای بازده و مصرف خوبی می باشد. قیمت واقعی آن هم نسبت به دگیر مدل های گری بسیار به صرفه بوده و می توانید
مدلG4-MATIC-H36C3
قدرت36000
نوع گازR410
نوع دستگاهسرمایشی
ظرفیت سرمایش27300
رده مصرف انرژیA
کمپرسورپیستونی سری حاره ای
تعداد کمپرسور1
ویژگی هادارای ظرفیت 36000 BTUد ارای کمپرسور پیستونی قابلیت سرمایش دارای گاز R410a هدایت و پرتاب باد در چهار طرف سیستم TURBO طراحی شیک دارای فیلتر بهداشتی، کم صدا
  امتیاز کاربران به:

کولر گازی 36000 جی فورماتیک سرد گری GREE

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط