صفحه نخست    جستجو   لوازم دیجیتال   لوازم جانبی موبایل و تبلت   قاب و كاور محصولات آيفون   آيفون   قاب آیفون سری 13   اسپیگن قاب اسپیگن آیفون 13 پرو مکس Spigen Liquid Air Case iPhone 13 Pro Max
اسپیگن قاب اسپیگن آیفون 13 پرو مکس Spigen Liquid Air Case iPhone 13 Pro Max
اسپیگن قاب اسپیگن آیفون 13 پرو مکس Spigen Liquid Air Case iPhone 13 Pro Max
اسپیگن قاب اسپیگن آیفون 13 پرو مکس Spigen Liquid Air Case iPhone 13 Pro Max

اسپیگن قاب اسپیگن آیفون 13 پرو مکس Spigen Liquid Air Case iPhone 13 Pro Max

دسته بندی: قاب آیفون سری ۱۳برند: اسپیگن

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

قاب اسپیگن مدل Liquid Air
مناسب برای Apple iPhone 13 Pro Max
لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین و صفحه نمایش
دارای استاندارد نظامی با تکنولوژی ایرکوشن
عدم جذب اثر انگشت و لغزش در دست
فوق العاده باریک و سبک
سازگار با شارژر وایرلس
ساخت کره جنوبی
قاب اسپیگن مدل Liquid Air برای آیفون 13 پرو مکس
اگر برای محافظت از گوشی آیفون 13 پرو مکس خود به دنبال یک کاور محافظ سبک، زیبا و خوش دست هستید که به خوبی از گوشی شما محافظت نماید و از در دست گرفتن آن لذت ببرید، قاب اسپیگن آیفون 13 پرو مکس (Spigen Liquid Air Case iPhone 13 Pro Max) یکی از بهترین انتخاب ها می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

این قاب محافظ آیفون 13 پرو مکس از برند اسپیگن با طراحی اورجینال این برند و پترن اختصاصی تولید شده در کشور کره جنوبی می باشد. کاور اسپیگن مدل Liquid Air (لیکویئد ایر) برخلاف کاور و قاب های متفرقه چینی که از مواد بازیافتی و بی کیفیت ساخته می شوند و سپس بر روی آن ها پوشش رنگی ایجاد می گردد، تماما از TPU مشکی رنگ خالص با بالاترین کیفیت تولید شده است. این ماده به علت بافت اسفنجی که دارد به خوبی فشار و ضربه را جذب می کند و مانع از انتقال آن به سوی دیگر می گردد و به این ترتیب محافظت خوبی از آیفون 13 پرو مکس به همراه دارد. البته در گوشه های قاب که بیشترین احتمال برخورد با زمین و سطوح در اثر سقوط را وجود دارد، اسپیگن از تکنولوژی ایرکوشن (ایربگ) استفاده نموده است و به لطفا داشتن این تکنولوژی موفق به اخذ گواهینامه استاندارد نظامی Military Grade شده است.
طراحی و ساخت قاب Liquid Air اسپیگن
کاور اسپیگن مدل Liquid Air برای iPhone 13 Pro Max بسیار سبک و باریک طراحی شده است و به خاطر پترن ویژه ای که دارد در دست نمی لغزد و سر نمی خورد؛ همچنین اثر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند. این قاب محدودیتی برای شارژ وایرلس ایجاد نمی کند و به خوبی قابل شارژ می باشد. در حالی که دسترسی به پورت ها آزاد می باشد پوشش روی دکمه ها و عملکردها به دقیق ترین شکل ممکن طراحی شده است. یکی دیگر از موضوعات مهم در خصوص قاب و کاورهای اورجینال اسپیگن طراحی پترن داخلی کیس می باشد که به خوبی حرارت ایجاد شده توسط گوشی را به بیرون انتقال می دهد و مانع از ایجاد حرارت زیاد داخل کیس و آسیب به باتری گوشی می گردد.
محافظت از لنز دوربین و صفحه نمایش در برابر خط و خش
لبه های برجسته در اطراف لنز دوربین و صفحه نمایش از ایجاد خط و خش در زمان قرار گیری گوشی بر روی سطوح جلوگیری نموده و البته به همین علت هم با گلس های متفرقه و فوق کاور ممکن از هماهنگ نباشد، برای استفاده از گلس و محافظ صفحه نمایش از برند های معتبر که اصطلاحا Case Friendly (کیس فرندلی) می باشند استفاده نمایید.

کاور اسپیگن مدل Liquid Air برای iPhone 13 Pro max
ضمانت اصالت محصولات اسپیگن
محصولات عرضه شده اسپیگن در فروشگاه Spigen.ir دارای ضمانت اصالت و اورجینال بودن کالا توسط شرکت تجارت پاسارگاد می باشد اما برای اطمینان از اصالت کالا در زمان تحویل کالا می توانید بررسی نمایید که محصول ارسال شده حتما باید در جعبه و بسته بندی برند اسپیگن ارسال شود و همچنین برند و نشان اسپیگن علاوه بر جعبه بر روی خود کیس هم حک شده است که در قاب اسپیگن آیفون 13 پرو مکس (Spigen Liquid Air Case iPhone 13 Pro Max) بر روی بامپر کناری می باشد.

برنداسپیگن – spigen
سازگار باiPhone 13 Pro Max
قابلیت های ویژهپشتیبانی از شارژ بیسیم, دارای استاندارد های نظامی در برابر سقوط, دسترسی آسان به درگاه ها, سبک و باریک, لبه های برجسته برای محافظت از صفحه نمایش, لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین, مقاوم در برابر ضربه
رنگآبی دریایی, مشکی
طراحی مناسبآقایان و بانوان
ویژگی های اصلیقاب اسپیگن مدل Liquid Air مناسب برای Apple iPhone 13 Pro Max لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین و صفحه نمایش دارای استاندارد نظامی با تکنولوژی ایرکوشن عدم جذب اثر انگشت و لغزش در دست فوق العاده باریک و سبک سازگار با شارژر وایرلس ساخت کره جنوبی
  امتیاز کاربران به:

اسپیگن قاب اسپیگن آیفون 13 پرو مکس Spigen Liquid Air Case iPhone 13 Pro Max

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط