کاور اسپیگن مدل Liquid Air آیفون 11

کاور اسپیگن مدل Liquid Air آیفون 11

دسته بندی: قاب آیفون سری ۱۱برند: اسپیگن

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
کاور اسپیگن مدل Liquid Air آیفون ۱۱
بهترین گزینه جهت حفاظت از گوشی آیفون 11، کاور اسپیگن می باشد. همان طور که می دانید این گوشی به عنوان یکی از گران ترین گوشی های موجود در بازار شناخته می شود که استفاده از قاب محافظ به عنوان اصلی ترین نیاز آن می باشد. پس اگر از دارندگان گوشی آیفون 11 می باشید و برای حفاظت از آن به دنبال کاوری مقاوم هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از کاور اسپیگن می باشد. کاور اسپیگن مدل Liquid Air آیفون ۱۱، یکی از مدل های کمپانی اسپیگن می باشد که متناسب با گوشی آیفون 11 طراحی شده است.

Spigen Liquid Air

همان طور که اشاره کردیم کاور اسپیگن مدل Liquid Air بهترین گزینه جهت حفاظت از گوشی آیفون 11 شما می باشد. اما به چه دلیل؟ برای پاسخ به این سوال می توانیم به اصلی ترین ویژگی های این محصول اشاره کنیم. کاور اسپیگن از TUP ساخته شده است که علاوه بر مقاومت بالایی که در برابر ضربات دارد، از انعطاف پذیری بالایی نیز برخودار است. این کاور بسبب پشتیبانی از شارژر بی سیم، از دیگر محصولات مشابه متمایز شده است. Spigen Liquid Air از طراحی دقیق و باریکی برخودار است که دسترسی شما به پورت ها و دکمه های گوشی محدود نمی کند. وزن مناسب و برخورداری از لبه های برجسته یکی دیگر از ویژگی های این محصول می باشد که باعث رضایت بیشتر خریداران شده است.

مشخصات فنی کاور اسپیگن مدل Liquid Air آیفون ۱۱
به طور کلی، اصلی ترین ویژگی های این محصول عبارتند از:

مقاومت بالا در برابر
انعطاف پذیری بالا
وزنی مناسب
پوشش تمامی سطح گوشی
حفاظت از دوربین گوشی
پشتیبانی از شارژر بی سیم
برخوداری از لبه های برجسته
عدم محدود کردن دسترسی به پورت ها و دکمه های گوشی
جنس: TUP
رنگ: مشکی
سازگاری با: iPhone 11
برند: اسپیگن
مدل: Liquid Air
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

کاور اسپیگن مدل Liquid Air آیفون 11

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط