اسپیکر بلوتوث ایکس او XO F21 رم خور
اسپیکر بلوتوث ایکس او XO F21 رم خور
اسپیکر بلوتوث ایکس او XO F21 رم خور

اسپیکر بلوتوث ایکس او XO F21 رم خور

دسته بندی: اسپیکر ؛ بلوتوثی , رم خور و فلش خوربرند: ایکس او

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

اسپیکر بلوتوث قابل حمل ایکس او XO F21 Mini Wireless Bluetooth Speaker TFcard
اگر قصد خرید اسپیکر بلوتوث را داشته باشید احتمالا اسم برند XO به چشمتان خورده است. اسپیکر بلوتوث XO F21 یکی از محصولات این شرکت است و می‌تواند صدای مطلوب و شفافی را به گوش شما برساند. این اسپیکر کوچک و قابل حمل بوده و در هر موقعیتی قابل استفاده است.

ویژگی های ظاهری
شکل و ساختار ظاهری اسپیکر بلوتوث XO F21 به گونه‌ای است که می‌توانید از آن در اماکن مختلف استفاده کرده و اسپیکر را همراه خود نیز داشته باشید. می توانید حین پیادروی، دورچرخه سواری و کونوردی آن را با خود همراه داشته باشید. جنس بدنه از ABS و PC ساخته شده و دارای 126 گرم وزن و ابعادی برابر 65×65×42 میلی‌متر است.

هم بلوتوث هم micro SD
اسپیکر بلوتوث XO F21 از دو طریق موسیقی شما را پخش می کند. یکی بلوتوث و دیگری درگاه TF card. نسخه 5 بلوتوث اسپیکر ایکس او F21 ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که ارتباط مؤثرتری بین گوشی و اسپیکر داشته باشید. بدین صورت، نرخ انتقال دیتا خیلی بهتر خواهد شد و تأخیر چندانی در انتقال پیش نخواهد آمد. به این مورد توجه داشته باشید، که اگر گوشی شما نیز از نسخه 5.0 بلوتوث بهره مند باشد، پس از اتصال دو دستگاه به یکدیگر، باتری کمتری نیز از آن ها مصرف می شود.
برای استفاده از درگاه رم می توانید آنچه را که می خواهید، گلچین کرده و روی فلش یا رم TFcard ریخته و هر زمان که دوست داشتید به آن ها گوش دهید. این اسپیکر TFcard با ظرفیت 32 گیگابایت پشتیبانی می کند.
اسپیکر ایکس او همچنین از تماس تلفنی بلوتوثی پشتیبانی می کند.
باتری اسپیکر XO F21 
باتری داخل اسپیکر بلوتوث XO F21 ظرفیتی معادل 300 میلی آمپر ساعت دارد و با هر بار شارژکه حدود 2 ساعت زمان لازم دارد؛ می‌تواند حدود 2.5 ساعت به پخش موسیقی بپردازد. که این میزان در محیط آزمایشگاهی بدست آمده است. البته عددی که گفته شد، به طور میانگین است، در حقیقت این عدد کاملا وابسته به میزان حجم صدایی است که شما با آن به موسیقی گوش خواهید داد.
شارژ اسپیکر از طریق درگاه میکرو صورت می گیرد.

 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

اسپیکر بلوتوث ایکس او XO F21 رم خور

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط