صفحه نخست    جستجو   آرایشی و بهداشتی   عطر و ادکلن   عطر و ادکلن مردانه   ادکلن مینیاتوری کرید اونتوس برند مارکویی ( 30میل)
ادکلن مینیاتوری کرید اونتوس برند مارکویی ( 30میل)
ادکلن مینیاتوری کرید اونتوس برند مارکویی ( 30میل)

ادکلن مینیاتوری کرید اونتوس برند مارکویی ( 30میل)

دسته بندی: عطر و ادکلن مردانهبرند: مارکویی

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
❤️ادکلن مارکویی مردانه 118 کرید اونتوس 30 میل رایحه‌ی خنک و تلخ دارد.درست است که طرفداران ادکلنهای خنک و تلخ اغلب مردان هستند اما بعضی خانمهای خاص پسند هم از ادکلنهای تلخ استقبال می‌کنند.محصولی استثنائی و خارق العاده و فوق العاده با پخش بوی منحصر بفرد و رایحه ای کاملا شیک و ماندگار و کلاسیک مخصوص آقایان جوان و میانسال می باشد ،این ادکلن از نوع شرکتی و از برند مارکویی است. حجم 30 میل و بطری کوچک، این ادکلن را به یک همراه عالی تبدیل کرده است.
با اسپری اولیه کرید اونتوس مارک کالکشن 118 رایحه‌ی ترنج ، مویز ، سیب و آناناس استشمام می ‌شوند. این رایحه‌ میوه‌ ای شادابی و طراوت را به شما هدیه می‌ دهد. پس از مدتی نت ‌های آغازین جای خود را به نت ‌های میانی می ‌دهند که از گل یاس ، گل رز و نعناع هندی تشکیل شده‌اند. آخر سر نت‌ های پایانی از راه می رسند، مشک ، گلسنگ ، عنبر و وانیل اجزای تشکیل دهنده‌ی نت‌ های پایانی عطر کرید اونتوس می ‌باشند.
📍حجم : 30 میل
📍مناسب برای : آقایان
📍نوع رایحه : تلخ ، خنک،
مرکبات , گل , میوه , گیاهان معطر , اسموکی , خاک و زمین , وانیل , چوب
📍ماندگاری : بسیار خوب
📍ساخت : امارات
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

ادکلن مینیاتوری کرید اونتوس برند مارکویی ( 30میل)

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط