صفحه نخست    جستجو   سوپرمارکت   آجیل و خشکبار   آجیل   بادام درختی   بادام ژاپنی 250 گرمی اعلاء دونا
بادام ژاپنی 250 گرمی اعلاء دونا

بادام ژاپنی 250 گرمی اعلاء دونا

دسته بندی: بادام درختیبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
بادام ژاپنی محصول فرآوری شده ذرت است که با ادویه جات مختلف و تند ترکیب شده است. این نوع بادام برای کسانی که ذائقه تند دارند گزینه مناسبی است.
یکی از ویژگی های مهم این بادام ترد و لذیذ بودن آن است که باعث محبوبیت بیشتر آن در میان همه سنین گشته است. این محصول وارداتی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید.
این بادام از لحاظ ظاهری شبیه بادام نیست و گزینه‌ای بسیار مناسبی برای میان وعده کودکان محسوب می‌شود. علاوه بر این بادام ژاپنی جهت پذیرایی از میهمانان نیز گزینه خلاقانه‌ای به شمار می‌رود. زیرا احتمالاً اکثر مهمانان شما تاکنون چنین بادامی ندید‌ه‌اند و از طعم و ظاهر بی نظیر آن شگفت زده خواهند شد. استفاده از این بادام روی میزهای پذیرایی، سبب تمایز و تنوع در میز شما شده و سلیقه خوب شما را به رخ همه افراد می‌کشد.
برای حفظ کیفیت این بادام باید آن را در جای خشک و خنک قرار دهید. این محصول همچنین باید از نور مستقیم خورشید دور باشد و ترجیحاً در بسته‌های اصلی خود نگهداری شود. علاوه بر آن در صورتی که قصد دارید این محصول را بیش از شش ماه نگهدارید، لطفا آن را در فریزر قرار دهید.
فروشگاه اینترنتی دونا مارکت بهترین و باکیفیت ترین بادام ژاپنی را در بسته بندی و وزن های مختلف به شما عرضه می کند.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

بادام ژاپنی 250 گرمی اعلاء دونا

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط