صفحه نخست    جستجو   آرایشی و بهداشتی   بهداشت و مراقبت از پوست   پاک کننده صورت   تونر آبرسان پوست وکالی Toner Heydrating WOKALI
تونر آبرسان پوست وکالی Toner Heydrating WOKALI

تونر آبرسان پوست وکالی Toner Heydrating WOKALI

دسته بندی: پاک کننده صورتبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
تونر باعث تمیز شدن پوست از هر گونه ناخالصی و گرد و غباری می گردد. کسانی که از مدتی از تونر استفاده میکننده متوجه می شوند که به تدریج پوستشان سفیدتر می گردد..
تونر با ایجاد آبرسانی و رطوبت رسانی باعث مستحکم شدن پوست و جوانسازی پوست می شود. باعث تمیز شدن عمقی پوست می شود و به بسته شدن منافذ پوست کمک می کند. حاوی عصاره های گیاهی و مواد پاک کننده طبیعی برای پوست صورت است که در حالی که به آرامی پوست حساس را تغذیه میکند و ناخالصی های آرایشی را پاکسازی میکند و برای پاک کردن پوست بسیار کارآمد است. این تونر فرموله شده با فندق برای هیدراته کردن و آبرسانی به پوست خشک و متعادل سازی آن بسیار مفید است.

طرز استفاده :
بهتر است برای استفاده قبل از خواب هرگونه آرایشی روی صورتتان را به خوبی پاک کنید. با آب سرد، صورت خود را بشویید. با استفاده از یک پد آرایشی یا پنبه، تونر را به پوست صورت و گردن خود بزنید. مراقب باشید به اطراف چشم و لب های خود نزنید. صبح روز بعد، پس از بیدار شدن صورت خود را با آب بشویید.

ویژگی ها:
آبرسانی و رطوبت رسانی
استحکام و جوانسازی پوست 
در 6 رایحه خوشبو و ملایم
400 ML
حاوی عصاره های گیاهی و مواد پاک کننده طبیعی
پاکسازی کامل پوست از لوازم آرایشی کرم پودر و پنکیک
آبرسان نرم کننده خوشبو کننده مناسب انواع پوست
فاقد چربی حاوی آنتی اکسیدان و مواد مغذی پوست
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

تونر آبرسان پوست وکالی Toner Heydrating WOKALI

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط