صفحه نخست    جستجو   آرایشی و بهداشتی   آرایشی   اکسسوری   ست براش آرایشی 12 عددی مک M.A.C
ست براش آرایشی 12 عددی مک M.A.C

ست براش آرایشی 12 عددی مک M.A.C

دسته بندی: اکسسوریبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
ست براش MAC شامل 12 قلم مو در اندازه و کاربردهای متفاوت در یک جعبه فلزی می‌باشد که به عنوان بهترین ست براشدر حال حاضر می باشد.. براش 12 تایی مک دارای قلم موهای در اندازه های متفاوت که با داشتن مویی نرم و لطیف مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته است. ست براش 12تایی مک دارای ویژگی و مشخصاتی است که آن را متمایز کرده است.
یکی از ویژگی های یک براش خوب در این است که براش باید کاملا سبک باشد تا در هنگام آرایش دست شما خسته نشود و به آرایشی مطلوب و بی نقص برسید و ست براش مک این ویژگی را هم دارد. در ضمن فشرده بودن این برس و سری گرد آن از دیگر مزیت های این محصول می باشد. این ست ده تایی نشکن می باشد و قابل استفاده در سالن های آرایشی و مخصوص گریم می باشد .
موارد استفاده این ست 12 تایی برای مواردی نظیر رژلب ، سایه چشم ، کانتور ، پودر ، زیر سازی ، رژگونه ، کانسیلر ، ابرو ، خط چشم و سایه چشم می باشد . ست براش آرایشی 12 عددی مک MAC شما را به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل میکند و بعد از استفاده از این محصول از آرایش خود نهایت لذت و رضایت خواهید داشت.

ویژگی ها:
شامل 12 برس در سایزهای مختلف
دارای قلم موهایی با موهای نرم و بسیار لطیف
دارای جعبه فلزی با ظاهری شیک
دارای موی مصنوعی مستحکم و نرم است که مانع جذب بیش از اندازه مواد شده و مناسب برای استفاده در مواد آرایشی مایع نیز می‌باشد.
بدون ریزش
قابل شستشو

بهتر است بعد از هر بار استفاده از این ست آرایشی آن ها را بشویید تا هم برای دفعات بعدی آرایش آماده باشد و هم از آلودگی های محیطی در امان بمانید و هم عمر طولانی تری برای ست آرایشی خود داشته باشید .ست براش ارزان مک برای شست و شوی این محصول کافیست مقداری شامپو بچه را در ظرف پر از آب ریخته و ست براش خود را در آن بشویید و سپس آبکشی نمایید و برای خشک شدن در معرض نور خورشید قرار دهید.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

ست براش آرایشی 12 عددی مک M.A.C

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط