صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی خانگی   ماشین لباسشویی   سامسونگ   ماشین لباسشویی 9 کیلویی حباب ساز ضد چروک مدل J90 سامسونگ
ماشین لباسشویی 9 کیلویی حباب ساز ضد چروک مدل J90 سامسونگ
کالای سفارشی - تحویل ۷ روزه
ماشین لباسشویی 9 کیلویی حباب ساز ضد چروک مدل J90 سامسونگ
ماشین لباسشویی 9 کیلویی حباب ساز ضد چروک مدل J90 سامسونگ
ماشین لباسشویی 9 کیلویی حباب ساز ضد چروک مدل J90 سامسونگ
ماشین لباسشویی 9 کیلویی حباب ساز ضد چروک مدل J90 سامسونگ
ماشین لباسشویی 9 کیلویی حباب ساز ضد چروک مدل J90 سامسونگ
ماشین لباسشویی 9 کیلویی حباب ساز ضد چروک مدل J90 سامسونگ
ماشین لباسشویی 9 کیلویی حباب ساز ضد چروک مدل J90 سامسونگ

ماشین لباسشویی 9 کیلویی حباب ساز ضد چروک مدل J90 سامسونگ

 ۸ نفر

دسته بندی: سامسونگبرند: سامسونگ

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
لباسشویی سامسونگ J90 با ظرفیت ۹ کیلوگرم تمام ویژگی های مورد نیاز امروزی و فناوری های به دست آمده در صنعت ماشین لباسشویی را داراست. موتور دیجیتال اینورتر آن با سرعت ۱۴۰۰ دور در دقیقه می چرخد و از آنجایی که تسمه و متعلقات موجود در موتور های قدیمی در این موتور موجود نمی باشد بنابراین مصرف انرژی و لرزش و سروصدا به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است. طراحی این لباسشویی زیبا و سلیقه ای است. رنگ سفید در کنار ویژگی براق گونه ی آن جذابیت خاصی به فضای مورد استفاده می بخشد. این لباسشویی در ضمن کارایی زیاد و فناوری های جدید کاملا کم مصرف بوده و رده ی انرژی مصرفی آن +++A است. صفحه نمایش بزرگ LED برای آن اتخاذ شده که کنترل آن توسط این صفحه نمایش صورت می گیرد.

شستشوی سرد، صرفه‌جویی در مصرف انرژی
فناوری حباب‌ساز ™Eco Bubble در لباسشویی سامسونگ J90 حتی در دماهای پایین شستشوی قوی را ارائه می‌دهد. ماده شوینده به حباب تبدیل می‌شود، برای همین به سرعت در الیاف نفوذ می‌کند و به آسانی چرک را از بین می‌برد، درحالی‌که از الیاف محافظت کرده و در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌نماید. حباب های پرقدرت به کمک موتور ویژه دستگاه از ترکیب هوا، آب و ماده شوینده بوجود می آیند که ۴۰ برابر سریع تر به الیاف نفوذ کرده و به آسانی و حتی در دمای پایین ( ۱۵ درجه)، آلودگی را از سطح لباس جدا کرده و علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، از الیاف لباس هم محافظت می کند.

تکنولوژی Intensive Stain Removal
با وجود این تکنولوژی که سامسونگ در ماشینهای لباسشویی خود قرار داده است، لباسها به معنای واقعی کلمه در محلولی از آب و شوینده غوطه ور می شوند و حبابهای شوینده به تار و پود لباسها نفوذ می کنند و هر نوع لکه سختی را از بین می برند. این ویژگی را سامسونگ به تازگی روی لباسشویی های خود پیاده کرده است. سیستم حباب ساز، حباب ها را تولید کرده و به فرایند شستشو تزریق می کند. این فرایند نه تنها موجب حلالیت بیشتر می شود بلکه از طرفی فعال سازی مواد شوینده بهتر انجام می شود.

موتور Digital Inverter
یکی از اصلی‌ترین مواردی که در مورد لوازم خانگی الکتریکی باید به صورت کامل بررسی شود، موتور استفاده شده در این محصولات می‌باشد. زیرا کیفیت و کارایی بالای آن، کارکرد عالی را در محصول پیش رو ایجاد خواهد کرد. ماشین لباسشویی سامسونگ J90 به موتور Digital Inverter مجهز شده است تا کیفیت مطلوب را به شما ارائه دهد. این موتور با طراحی نوآورانه‌ای تولید شده است تا عملکرد آرام را به همراه آورد. موتور اینورتر دیجیتال برای چرخاندن درام از آهنربا استفاده می‌کند و در این حالت اصطکاک به حداقل می‌رسد. در این حالت میزان سایش قطعات کاهش خواهد یافت و کمترین آسیب به قطعات ماشین لباسشویی وارد خواهد آمد. از اثرات دیگر این سبک از طراحی، کاهش سطح صدای تولید شده از ماشین لباسشویی خواهد بود تا آرامش بالا را در آشپزخانه‌ی شما ایجاد کند. سامسونگ برای این موتور عملکرد و طول عمر 10 ساله را تضمین کرده است.

StayClean Drawer جاپودری همیشه تمیز
در این ماشین لباسشویی توسط جت و فشار آب که از قسمت درام به کشو منتقل می شود، تمام ذرات مواد شوینده ی کشو به داخل درام کشیده می شوند و کشو همیشه تمیز باقی می ماند. لذا در هر بار استفاده از این ماشین لباسشویی گویی برای اولین بار است که از ماشین استفاده می شود. تمیز کننده خودکار این ماشین همچنین موجب اضافه شدن طول عمر ماشین خواهد شد. پس این تکنولوژی تنها به شستشوی جاپودری اختصاص نیافته بلکه باعث ازدیاد طول عمر ماشین نیز می شود.

طراحی ماشین لباسشویی
این ماشین لباسشویی به گونه ای طراحی شده که به هر محیطی دکوراسیون خاصی می دهد. لباسشویی 9 کیلو سامسونگ مدل J90 قطعا نسبت به مدل های قبل از خود دارای ویژگی و امکانات بیشتری است. این لباسشویی با داشتن ظاهری شیک و استاندارد در آشپزخانه جایگاه ویژه ای را به خود میگیرد. شرکت سامسونگ از نوع طراحی لباسشویی خود با عنوان Crystal Blue Door یاد می کند و اظهار می کند که این لباسشویی طراحی منحصر به فردی داشته محیط را بسیار مزین می کند.

ویژگی Easy Trouble Shooting
لباسشویی سامسونگ J90 قابلیت اسمارت را دارد به این معنی که شما می توانید آن را به گوشی خود وصل کرده و به جستجوی مشکل پیش آمده برای آن بپردازید و بدون نیاز به تکنسین و صرف هزینه و زمان آن را برطرف کنید. Smart Check یک سیستم کنترل خطای خودکار است. این سیستم مشکلات را در مرحله اول تشخیص می دهد و راه حل های عیب یابی سریع و آسان را با استفاده از یک برنامه که روی گوشی های هوشمند نصب می شود، فراهم می کند.
مدلJ90
ظرفیت9 کیلویی
ابعاد850*600*550 میلیمتر
وزن61 کیلوگرم
رده مصرف انرژیA+++
مصرف آب9400 لیتر
میزان صدا در حالت چرخش74 دسی بل
میزان صدا در حالت شستشو50 دسی بل
صفحه نمایشLED
تعداد برنامه شست و شو14 برنامه
مشخصات برنامه های شستشوشستشوی بهداشتیو شستشوی دیگ Eco Drum Clean
مشخصات صفحه کنترلBubble Soak: لکه زدایی قوی/ Delay End: انتخاب زمان شروع به کار با تاخیر/ Easy Iron: حالت آماده سازی البسه برای اتوکشی آسان/ Rinse: آبکشی/ Spin: تعیین سرعت چرخش دیگ در حالت خشک کن/ Temperature: تعیین درجه حرارت آب
موتورDigital Inverter
سرعت چرخش موتور1400 دور بر دقیقه
جنس مخزناستیل ضدزنگ
سایر ویژگی هاطراحی ضد لرزش/ WiFi قابلیت کنترل از راه دور/ تکنولوژی منحصر بفرد فناوری حباب ساز (Ecobubble)/ سیستم عیب یابی هوشمند/ سنسور تشخیص وزن/ سیستم تاخیر در شروع برنامه/ حالت لکه بری فناوری Bubble Soak/ قابلیت کترل دما/ قفل کودک/ محفظه مایع نرم کننده/ Jog Dial: سیستم انتخاب برنامه/ اعلام هشدار پایان برنامه
نوع دیگالماسه ضد چروک
دارایپایه قابل تنظیم/ ورودی آب سرد وگرم/ Last Memory: ذخیره آخرین تنظیمات کاربر/ StayClean Drawer: سیستم آبکشی ویژه/ درب کریستالی براق به رنگ سفید یا آبی اقیانوسی
ساختکره
مونتاژلهستان
  امتیاز کاربران به:

ماشین لباسشویی 9 کیلویی حباب ساز ضد چروک مدل J90 سامسونگ

۴.۳ (۸ نفر)

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  نسرین افتخاریخریدار
در تاریخ شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
  خرید این محصول را توصیه می‌کنم

 پنج ستاره

فوق العادست

  کمانه کریمیخریدار
در تاریخ شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
  خرید این محصول را توصیه نمی‌کنم

 دو ستاره

به نظرم گزینه های بلا استفاده زیاد داره و کاربردی نیست

  لیدا علویخریدار
در تاریخ سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
  خرید این محصول را توصیه می‌کنم

 پنج ستاره

بهترین گزینه برای خونه تکونی عیده و فوق العاده کم مصرف و کم صداست

  مریم محبیخریدار
در تاریخ یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹
  خرید این محصول را توصیه می‌کنم

 چهار ستاره

حباب ساز بودن این ماشین باعث شده تا هم کم مصرف تر باشه و هم لباس ها تمیزتر بشه

  تبسم حسینیخریدار
در تاریخ دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
  خرید این محصول را توصیه می‌کنم

 پنج ستاره

کاراییش به نسبت قیمتش خیلی خوبه

  رویا اسفندیاریخریدار
در تاریخ پنج شنبه ۴ دی ۱۳۹۹
  خرید این محصول را توصیه می‌کنم

 پنج ستاره

یکی از بهترین مزایای این لباسشویی ضدچروک بودن اون هست که تقریبا نیاز به اتو رو کم کرده

  هانیه غلامیخریدار
در تاریخ پنج شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹
  خرید این محصول را توصیه می‌کنم

 پنج ستاره

عااالیه و با شستشوی مداوم هم به بافت و رنگ لباس آسیب نمیزنه

  لیلا فتاح
در تاریخ یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹

 سه ستاره

به سفارش دوستان جدیدا سفارش دادم

  محصولات مرتبط