صفحه نخست    جستجو   خانه و آشپزخانه   لوازم برقی خانگی   ماشین لباسشویی   سامسونگ   ماشین لباسشویی 9 کیلویی حباب ساز مدل J800 سامسونگ
ماشین لباسشویی 9 کیلویی حباب ساز مدل J800 سامسونگ
کالای سفارشی - تحویل ۷ روزه
ماشین لباسشویی 9 کیلویی حباب ساز مدل J800 سامسونگ
ماشین لباسشویی 9 کیلویی حباب ساز مدل J800 سامسونگ
ماشین لباسشویی 9 کیلویی حباب ساز مدل J800 سامسونگ
ماشین لباسشویی 9 کیلویی حباب ساز مدل J800 سامسونگ
ماشین لباسشویی 9 کیلویی حباب ساز مدل J800 سامسونگ

ماشین لباسشویی 9 کیلویی حباب ساز مدل J800 سامسونگ

 ۸ نفر

دسته بندی: سامسونگبرند: سامسونگ

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
ماشین لباسشویی J800 یکی از محصولات 2020 سامسونگ است که امکانات مختلفی را در اختیارتان قرار میدهد. ظرفیت این ماشین لباسشویی 9 کیلوگرم است و از دور چرخش 1400 دور در دقیقه برخوردار میباشد. این ماشین لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ مجهز به موتور اینورتر دیجیتال است که با تولید صدای کم و مصرف کم انرژی، این محصول را در رتبه انرژی +++A قرار میدهد. برخورداری از فناوری Eco Bubble یا حباب ساز در ماشین لباسشویی باعث میشود مواد شوینده به سرعت در لباس نفوذ کند و با شستشوی سریعتر به کاهش مصرف انرژی کمک فراوانی میکند. همچنین مجهز به فناوری Bubble Soak میباشد. این فناوری با لکه زدایی عمیق و قوی به از بین بردن لکه ها از روی لباس کمک میکند. علاوه بر این با قابلیت اتصال به تلفن همراه هوشمند و سیستم عیب یابی خودکار راه حل های آسانی را برای رفع مشکل دستگاه در اختیارتان قرار میدهد.

فناوری حباب ساز Eco Bubble
فناوری حباب ساز یا Eco Bubble یکی از جدیدترین فناوری هایی است که در ماشین لباسشویی 2020 سامسونگ J800 به کار رفته است. به کمک این فناوری میتوانید لباس ها را در دمای پایین با همان کیفیت دمای بالا بشویید بدون اینکه از کیفیت تمیزی لباس ها کاسته شود. استفاده از دمای پایین برای شستشو حتی در دمای 15 درجه باعث میشود به طور چشمگیری در مصرف انرژی صرفه جویی شود. تکنولوژی Eco Bubble با مخلوط کردن آب و مواد شوینده و ایجاد کف زیاد، باعث میشود این ترکیب به سرعت به لباس ها نفوذ کرده و لکه ها و کثیفی را از روی لباس پاک میکند. به کمک سیستم حباب ساز ماشین لباسشویی J800 سامسونگ مواد شوینده با سرعت بیشتری در لباس نفوذ میکند و با شستشوی سریع در دمای پایین علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، از آسیب به بافت لباس نیز جلوگیری میکند.

فناوری Bubble Soak
ماشین لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ J800 از فناوری Bubble Soak پشتیبانی میکند. فناوری Bubble Soak هر نوع لکه ای را از لباس شما پاک میکند. با انتخاب این برنامه و فشردن دکمه Bubble Soak روی ماشین لباسشویی سامسونگ J800 یک برنامه 30 دقیقه ای به برنامه انتخاب شده شما اضافه میشود. با ترکیب آب و مواد شوینده و تولید حباب، مواد شوینده به شکل حباب داخل لباس ها نفوذ میکند و تمام لکه ها را از روی لباس پاک میکند. فناوری Bubble Soak یک لکه بر عمیق و قوی است که قابلیت از بین بردن هر نوع لکه ای را امکان پذیر میکند. این فناوری در ماشین های لباسشویی سامسونگ به کار رفته است تا لکه های سخت را از بین برده و لباس کاملا تمیز را تحویل دهد.

شستشوی محفظه مواد شوینده
علاوه بر مهم بودن تمیزی دیگ شستشو، تمیز بودن محفظه مواد شوینده یا جا پودری نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با شسته شدن کامل محفظه توسط فشار قدرتمند آب، در هر بار شستشو مواد شوینده بهتر به لباس ها میرسد و باعث شسته شدن عمیق آنها میشود. لباسشویی سامسونگ J800 با فشار زیاد آب و قابلیت آبکشی تمام مواد شوینده را شسته و محفظه را کاملا تمیز میکند. با شسته شدن ماده شوینده علاوه بر تمیز و بهداشتی شدن جاپودری، مواد شوینده بهتر به لباس ها و دیگ شستشو وارد میشود.

مجهز به موتور اینورتر دیجیتال
ماشین لباسشویی سامسونگ J800 رنگ نوک مدادی از موتور اینورتر دیجیتال برخوردار است. این موتور اینورتر دیجیتال با کاهش مصرف انرژی، لباس شویی سامسونگ J800 را در رتبه بندی انرژی +++A قرار داده است. این موتور علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، سر و صدای بسیار کمی تولید میکند و ماندگاری طولانی تری نسبت به سایر موتورها نیز دارد. اصطحکاک کم در این موتور طول عمر آن را بالا برده است. شرکت سامسونگ کارکرد موتور اینورتر دیجیتال خود را تا 10 سال تضمین کرده است.

سیستم عیب یابی خودکار
لباسشویی 2020 سامسونگ J800 هوشمند است. این لباسشویی قابلیت اتصال به تلفن همراه هوشمند را دارد و با تخیص مشکلات و عیب های پیش آمده برای دستگاه توسط تلفن همراه شما را مطلع میسازد. سیستم عیب یابی خودکار در لباس شویی J800 باعث میشود که این دستگاه عیب ها و مشکلات را یافته و راه حل آنها را نیز از طریق نرم افزار مخصوص به شما نشان دهد. این عمل باعث میشود مشکلات پیش آمده برای ماشین لباسشویی J800 سامسونگ در مرحله اول تشخیص داده شود و با راه حل های ارائه شده برای رفع مشکل، در سریع ترین زمان ممکن ماشین لباسشویی خود را تعمیر کنید. اینکار در زمان و هزینه صرفه جویی میکند و نیازی به کارشناس فنی برای رفع عیب های سطحی دستگاه نخواهید داشت. بنابراین با نصب برنامه مخصوص لباسشویی J800 روی تلفن همراه هوشمند خود در نبود تکنسین فنی و دفترچه راهنمای دستگاه، به آسانی به رفع مشکل پیش آمده برای ماشین لباسشویی Samsung J800 بپردازید.
مدلJ800
ظرفیت9 کیلویی
ابعاد850*600*550 میلیمتر
وزن61 کیلوگرم
سرعت چرخش موتور1400 دور بر دقیقه
موتورDigital Inverter
رده مصرف انرژیA+++
رنگسفید، نقره ای
تعداد برنامه شست و شو14 برنامه
مصرف آب9400 لیتر
میزان صدا در حالت شستشو50 دسی بل
سایر ویژگی هاحباب ساز Eco Bubble/ شستشوی دیگ Bubble Soak/ قفل کودک
  امتیاز کاربران به:

ماشین لباسشویی 9 کیلویی حباب ساز مدل J800 سامسونگ

۴.۱ (۸ نفر)

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  سحر قلی پورخریدار
در تاریخ جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
  خرید این محصول را توصیه می‌کنم

 چهار ستاره

واقعا کم صدا و بدون لرزش بوده و حباب ساز بودن آن هم مزید بر علت شده تا بتونید خرید مطمئنی داشته باشید البته اگر قیمت براتون مهم نباشه

  کتایون میرخریدار
در تاریخ سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰
  خرید این محصول را توصیه می‌کنم

 پنج ستاره

این ماشین لباسشویی ال جی به نسبت آپشن هایی که داره فوق العاده خوش قیمت بوده و طراحی زیبایی داره. همچنین سر و صدا نداره و خاصیت حباب ساز بودن آن باعث شده تا کم مصرف و شستشوی بهتری داشته باشید

  علی کرمیخریدار
در تاریخ چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
  خرید این محصول را توصیه نمی‌کنم

 دو ستاره

از لحاظ سایزی اصلا مناسب نبود و برای ما هم استفاده چندانی نداره در خرید اشتباه کردم

  گیلدا مرادیخریدار
در تاریخ شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
  خرید این محصول را توصیه می‌کنم

 پنج ستاره

برنامه شسشتو این ماشین فوق العاده خوب و کاربردی هست که برای مواقع ضروری با زمان کم خیلی مناسب است

  سپیده عزتی
در تاریخ جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹

 سه ستاره

من تعریف این ماشین لباسشویی را زیاد شنیدم اما میترسم پس از خرید پشیمان بشم

  شهناز جلالیخریدار
در تاریخ چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹
  خرید این محصول را توصیه می‌کنم

 چهار ستاره

این ماشین با وجود کار زیادی که ازش کشیدم مثل ساعت کار میکنه اما من فقط نگران تامین قطعاطش توسط گلد ایران هستم

  الناز رضویخریدار
در تاریخ سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹
  خرید این محصول را توصیه می‌کنم

 پنج ستاره

یکی از بهترین لباسشویی های بازار هست که فوق العاده کم صداست و از نظر کیفیت شستشو حرف نداره و ظاهر زیبا و کلی برنامه شستشو داره

  بهار نبویخریدار
در تاریخ شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
  خرید این محصول را توصیه می‌کنم

 پنج ستاره

در یک کلام عااالی

  محصولات مرتبط