صفحه نخست    جستجو   پزشکی و سلامت   مسکن و تب بر   قرص آسپرین وارداتی Aspirin protect 100 بسته 30 عددی
قرص آسپرین وارداتی Aspirin protect 100 بسته 30 عددی

قرص آسپرین وارداتی Aspirin protect 100 بسته 30 عددی

دسته بندی: مسکن و تب بربرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
این قرص حاوی 100 میلی گرم آسپرین (یا اسید استیل سالیسیلیک) است. با این دوز، تنها بر روی پلاکت های خون با کاهش انعقاد این آخرین اثر می کند.بنابراین، گردش خون را تقویت می کند و از تشکیل لخته های خون جلوگیری می کند این دارو به دسته ای از داروها به نام مهارکننده های تجمع پلاکتی تعلق دارد. اگر پزشک شما لازم بداند ممکن است تصمیم بگیرد که این درمان را با سایرین ترکیب کند. هنگام شروع درمان بدون مشورت با پزشک خود نباید از این دارو استفاده کنید. این قرص در برابر معده مقاوم بوده و در مواقع اضطراری توصیه نمی شود.

این دارو فقط باید با نسخه تجویز شود
شما نباید این درمان را بدون موافقت پزشک شروع کنید
پزشک به شما خواهد گفت که هر روز چند قرص و در چه ساعتی از روز مصرف کنید
همیشه باید دوز توصیه شده توسط پزشک را مصرف کنید
دوز توصیه شده به طور کلی 1 تا 3 قرص در روز است که باید به طور کامل با یک لیوان آب، ترجیحا قبل از غذا بلعیده شود.
به دلیل داشتن پوشش مقاوم در برابر معده، قرص ها نباید خرد، جویده یا خرد شوند.
در افراد مسن، در صورت عدم وجود بیماری شدید کلیوی یا کبدی مانند نارسایی شدید کلیوی یا کبدی، دوز توصیه شده همانند بزرگسالان است.
افراد مسن بیشتر مستعد عوارض جانبی هستند، بنابراین استیل سالیسیلیک اسید باید با احتیاط مصرف شود و درمان باید به طور منظم بررسی شود.
استیل سالیسیلیک اسید نباید به کودکان و نوجوانان زیر 16 سال داده شود، مگر با توصیه پزشکی، زمانی که فواید آن بیشتر از خطر است.
مدت درمان توسط پزشک تعیین می شود. شما نباید از این دارو برای مدت طولانی بدون تایید پزشک خود استفاده کنید
از دوز تجویز شده توسط پزشک تجاوز نکنید. در صورت مصرف بیش از حد (از جمله مصرف بیش از حد تصادفی در کودکان بسیار خردسال یا افراد مسن) باید فوراً به پزشک مراجعه کنید، زیرا مصرف بیش از حد ممکن است کشنده باشد.
اولین علائم مصرف بیش از حد، علائمی مانند سرگیجه، سردرد، صدای زنگ در گوش، مشکلات شنوایی (احساس کاهش شنوایی) است.
مصرف بیش از حد زیاد می تواند باعث تب، تهویه هوا، نارسایی تنفسی، اختلالات متابولیک جدی، شوک (کلاپس قلبی عروقی) یا کما شود.
در کودکان، مصرف بیش از حد 100 میلی گرم آسپرین به ازای هر کیلوگرم وزن بدن یا بیشتر در یک دوز می تواند منجر به مرگ شود.
علائم ممکن است شامل افزایش دمای بدن و تعریق بیش از حد باشد که ممکن است منجر به کم آبی بدن، تشنج، بی قراری، توهم و هیپوگلیسمی شود.
آسیب به سیستم عصبی مرکزی ممکن است منجر به شوک (کولاپس قلبی عروقی)، کما و ایست تنفسی شود. بیمار باید به صورت اورژانسی به بیمارستان تخصصی منتقل شود
اگر یک دوز از قرص 100 میلی گرمی آسپرین مقاوم در برابر معده را فراموش کردید، به محض یادآوری دوز فراموش شده را مصرف کنید، مگر اینکه زمان نوبت بعدی فرا رسیده باشد. برای جبران دوز فراموش شده، نباید دو دوز مصرف کنید.
تا زمانی که پزشک به شما توصیه نکرده است، درمان نباید متوقف شود، مگر اینکه عوارض جانبی رخ دهد، در این صورت فوراً با پزشک خود مشورت کنید.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

قرص آسپرین وارداتی Aspirin protect 100 بسته 30 عددی

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط