صفحه نخست    جستجو   پزشکی و سلامت   ویتامین ها & مکمل های غذایی   کپسول ویتامین سوئیسی ژریاتریک فارماتون بسته 100 عددی
کپسول ویتامین سوئیسی ژریاتریک فارماتون بسته 100 عددی
کپسول ویتامین سوئیسی ژریاتریک فارماتون بسته 100 عددی
کپسول ویتامین سوئیسی ژریاتریک فارماتون بسته 100 عددی

کپسول ویتامین سوئیسی ژریاتریک فارماتون بسته 100 عددی

دسته بندی: ویتامین ها & مکمل های غذاییبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
کپسول های فارماتون Geriatric مجموعه ای از محصولات ویتامینه حاوی ترکیبی منحصر به فرد از ویتامین ها، مواد معدنی و عناصر کمیاب و عصاره استاندارد جینسینگ G115 برای بزرگسالان است. هدف اصلی استفاده از این قرص برای خستگی، کاهش تمرکز و هوشیاری ذهنی است. مطالعات بالینی متعدد نشان داد که مصرف منظم فارماتون بر عملکرد ذهنی و جسمی تأثیر مثبت دارد. مقدار توصیه شده روزانه یک کپسول همراه با غذا ترجیحا در وعده صبحانه مصرف شود. کپسول فارماتون برای بیماران دیابتی و فشار خون بالا نیز مناسب است.
جینسنگ G115 موجود در فارماتون استانداردسازی عصاره جینسینگ مورد استفاده در کپسول های فارماتون برای ارائه اثربخشی یکسان ترکیبی از ویتامین ها برای بدن سالم و حیاتی نیاز به تامین مناسبی از تمام ویتامین های ضروری دارد. فارماتون حاوی مجموعه وسیعی از ویتامین های مهم برای سلامت بدن ما است. ویتامین ها برای رشد سلولی، خون سازی، عملکرد صحیح سیستم عصبی و کمک به پیشگیری از بیماری ها حیاتی هستند. مواد معدنی مواد معدنی عملکردهای متفاوتی برای بدن انسان دارند. بدون این عناصر، متابولیسم - عملکردی که به سلول‌ها، از جمله چیزهای دیگر، امکان تولید انرژی را می‌دهد - به سادگی کار نمی‌کند. غذای ما حاوی مواد معدنی است که گیاهان و حیوانات از خاک جذب می شوند. فارماتون حاوی برخی از مواد معدنی کلیدی است که می تواند به تعادل و سلامت کلی شما کمک کند.

ویژگی ها
کیفیت سوئیسی
حاوی انواع ویتامین، مواد معدنی، عصاره جینسینگ G115 و لسیتین
قابل استفاده برای پیشگیری از ناتوانی های سنی
تقویت سیستم بدنی در دوران نقاهت
روزانه 1 کپسول همراه غذا ترجیحاً در وعده صبحانه مصرف شود
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

کپسول ویتامین سوئیسی ژریاتریک فارماتون بسته 100 عددی

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط