صفحه نخست    جستجو   لباس مردانه   پوشاك   پیراهن   پیراهن مجلسی طرح شیر مردانه
پیراهن مجلسی طرح شیر مردانه

پیراهن مجلسی طرح شیر مردانه

دسته بندی: پیراهنبرند: متفرقه

 رنگ
 سایز
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
پیراهن تاریخچه بلند مدتی دارد. جالب است بدانید که فرم امروزی پیراهن های مردانه، به سال 1874 و اولین طراحی آن بر می گردد. پیش از این زمان، پیراهن های مردانه، صرفا زیرپوشی بودند که فقط یقه آن از بیرون مشخص بود. پس از رونمایی از پیراهن های طرح جدید، سالیان بلندی این پیراهن ها بیشتر جنبه رسمی داشتند. اما امروزه تنوع پیراهن های مردانه به قدری بالا است که برای تمامی موقعیت ها یک نوع پیراهن طراحی شده است.
پیراهن های مجلسی، عموما پیراهن های زرق و برق دارد و چشمگیر هستند. یکی از انواع پیراهن های پرطرفدار برای استفاده در مراسمات و مجالس، پیراهن های طرح دارد. البته این نوع پیراهن ها، سلیقه همه نیست. اما خاص پسندان همواره از این نوع پیراهن استقبال می کنند. 

طرح به کار رفته در پیراهن مجلسی طرح شیر

شیر همواره نماد قدرت و از قدیم الایام لقب سلطان جنگل را دارد. به همین جهت است که استفاده از طرح شیر روی پیراهن، آقایان را مجذوب می کند. 
در این پیراهن سعی شده از رنگ های خاص و با کیفیت استفاده شود. تناسب رنگی نیز از جمله مواردی است که در این پیراهن به خوبی رعایت شده است. 
رنگ طلایی به کار رفته در این پیراهن، حس لوکس و لاکچری را به اطرافیان منتقل می کند. در این طرح چاپی، شیر در چند حالت مختلف، با قاب، بدون قاب، تک رنگ و ... درج شده است. 

ست کردن این پیراهن چگونه است؟

به موجب طراحی جامع به کار رفته روی این پیراهن، برای ست کردن آن، توصیه می شود که از شلوار کاملا ساده استفاده نمایید. چرا که طراحی به کار رفته به نحوی است که خودی خودی توجهات را جلب می کند و استفاده از یک شلوار طرح دار، باعث نوعی افراط در پوشش می شود. 
اما برای کفش می توانید یک کالج و یا کفش مردانه با سگک طلایی را انتخاب نمایید. این گونه رنگ به کار رفته در کفش، با پیراهن هماهنگ می شود.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

پیراهن مجلسی طرح شیر مردانه

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط