صفحه نخست    جستجو   سوپرمارکت   شکلات,تافی و آبنبات   شکلات تلخ موهیتو و نعنا 200 گرمی افتر ایت
شکلات تلخ موهیتو و نعنا 200 گرمی افتر ایت

شکلات تلخ موهیتو و نعنا 200 گرمی افتر ایت

دسته بندی: شکلات,تافی و آبنباتبرند: نستله

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
شکلات نعنایی با طعم جدید و جذاب موهیتو افتر ایت محصول شرکت نستله و تولید کشور انگلستان می باشد که با وزن 200 گرم حاوی 24 عدد شکلات نعنا و لیمو می باشد که طعم واقعی شکلات با طراوت و تازگی نعنا را برای شما به ارمغان می آورد.

After eight محصولی خوشمزه از بهترین شکلات های شرکت نستله است که 40 درصد آن از شکلات تلخ و 60 درصد از فیلینگ با طعم نعناع و لیمو تهیه شده است. نعنا موجود در این شکلات احساس شادابی و خنکی را در دهان ایجاد می کند و می تواند انتظارات شما را از یک شکلات متفاوت به خوبی برآورده سازد.
شکلات افترایت هم به خاطر طعم آن و هم به خاطر فوایدی که برای سلامتی دارد در بین مردمان سراسر دنیا پر طرفدار است.
این شکلات یکی از شکلات های تلخ پر طرفدار نستله است که با فوندانتی تازه و طبیعی از نعنا تهیه شده است. این محصول در سال ۱۹۶۲ برای اولین بار معرفی و به بازار عرضه گردید. تمامی محصولات افتر ایت فاقد رنگ، طعم دهنده های مصنوعی و مواد نگهدارنده است. از شکلات افترایت می توانید به عنوان گزینه ای جذاب به همراه چایی و یا قهوه در یک عصر تابستانی لذت ببرید.

نستله شرکت سوئیسی، چند ملیتی و در واقع بزرگترین کمپانی تهیه و تولید مواد غذایی در دنیاست که با بیش از ۴۷۰ کارخانه در سراسر دنیا به تولید محصولات مرغوب می پردازد. شکلات های نعنا افتر ایت nestle با طعم های مختلف، در کارخانه این شرکت در کشور آلمان تولید می شود.

خواص
آنتی اکسیدان قوی
ضد التهاب
سرشار از ویتامین C و A
غنی از مواد معدنی چون منگنز و پتاسیم
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

شکلات تلخ موهیتو و نعنا 200 گرمی افتر ایت

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط