صفحه نخست    جستجو   سوپرمارکت   شکلات,تافی و آبنبات   شکلات 4 تکه کیت کت با تکه های شکلات
شکلات 4 تکه کیت کت با تکه های شکلات

شکلات 4 تکه کیت کت با تکه های شکلات

دسته بندی: شکلات,تافی و آبنباتبرند: کیت کت

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
کیت کت چهار انگشتی یکی از خوشمزه ترین و دوست داشتنی ترین ویفری است که می‌شود آن را امتحان کرد. این شکلات را می توان به عنوان یک میان وعده در کنار نوشیدنی های گرم مثل چای، قهوه، نسکافه، و… استفاده کرد. اما به دلیل شیرینی و قند محصول استفاده زیاد آن مخصوصا برای افراد دیابتی و بیماران قلبی توصیه نمی‌شود.
شکلات کیت کت چهار انگشتی نوعی شکلات که آغشته به بیسکوئیت ترد است که زمانی که برای استفاده آن را باز می کنید بوی شکلات شیرین و دلچسب آن به مشامتان می خورد. این محصول کیت کت که دارای شکلات تکه ای است که طعم بینظیر و نوستالژیکی دارد. 

کیت کت شکلات خوشمزه ای است که از بیسکویت ویفر ترد پوشیده شده که برای استراحت در خانه یا محل کارانتخابی ایده آل می باشد. در این محصول هیچ رنگ مصنوعی ، طعم دهنده یا مواد نگهدارنده وجود ندارد و برای گیاهخواران مناسب است.
نام این شکلات اولین بار در سال ١٩٣۵ این نام در لندن از فروشگاه شیرینی فروشی که متعلق به سرآشپز شیرینی کریستوفر کاتینگ بود، برگرفته شد. KITKAT که در نیویورک راه اندازی شد و هنوز هم در آنجا تولید می شود. در سال ۲۰۱۶ ، KITKAT به اولین برند ۱۰۰٪ دارای گواهینامه با منبع پایدار دارای گواهی جهانی تبدیل شد! با تشکر از برنامه جهانی کاکائو ، این به معنای مهم نیست که در کجای دنیا یک KITKAT را خریداری می کنید،

KITKAT با داشتن شکلات عالی به نسبت ویفر، بهترین همراه برای هر میان وعده و نوشیدنی است.شکلات های کیت کت یکی از محبوب ترین انواع شکلات ها در دنیا می باشند. 

توصیه می‌شود این محصول در جای خشک و خنک نگهداری شود
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

شکلات 4 تکه کیت کت با تکه های شکلات

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط