کاور آیپد یونیک مدل Trexa مناسب IPAD Pro 11(2021)

کاور آیپد یونیک مدل Trexa مناسب IPAD Pro 11(2021)

دسته بندی: قاب و كاور آيپدبرند: متفرقه

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
کاور آیپد یونیک مدل Trexa مناسب IPAD Pro 11(2021)
Trexa یک محصول جدید از برند یونیک با مقاومت بالا در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع با طراحی جذاب و زیبا برای آیپد پرو 11 اینچی مدل 2021 می باشد . این کاور زیبا می توانید بخوبی از آیپد شما در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع تا 180 سانتی متر محافظت کند . همچنین با داشتن قابلیت تبدیل شدن به استند در 3 حالت ختلف می توایند بهترین وضعیت قرار گیری برای راحت ترین تجربه کاربری را برای شما ایجاد نماید .

این کاور دارای وشش آنتی میکروبیال است و بدون نیاز به هیچ ماده ضد عفونی کننده ای انواع باکتر یو پاتوژن های مضر را از بین برده و مانع از رشد آنها بر روی کاور میگردد . همچنین به واسطه ساخته شدن از موارد پلی فلکس در برابر سایش بسیار مقاوم بوده و تا مدت های طولانی کیفیت و ظاهر اولیه خود را بخوبی حفظ می کند .

قسمت پشت کیس از پلی کربنات سخت و محکم ساخته شده که علاوه بر ظاهر کریستالی شفاف که رنگ ایپد و طرح زیبای آن را نمایش می دهد بخوبی از ایجاد خط و خش بر روی بدنه نیز پیشگیری می نماید . البته لبه های آن و اطراف لنز دوربین بصورت ویژه تقویت شده است . همچنین این کاور قابلیت نگهداری و پشتیبانی از شارژر بیسیم قلم اپل را نیز دارد و برای آن محدویدتی ایجاد نخواهد شد
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

کاور آیپد یونیک مدل Trexa مناسب IPAD Pro 11(2021)

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط