صفحه نخست    جستجو   آرایشی و بهداشتی   عطر و ادکلن   عطر و ادکلن زنانه   ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز جانوین (100میل)
ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز جانوین (100میل)
ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز جانوین (100میل)

ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز جانوین (100میل)

دسته بندی: عطر و ادکلن زنانهبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
۵۴۰,۰۰۰ تومان
✔️ادکلن جانوین Johnwin Trues Night Rose حجم 100 میل یکی از معروف ترین ادکلن های بازار که با رایحه مثال زدنی و جذاب توانسته طرفداران زیادی بدست آورد، این رایحه یک عطر زنانه است . این عطر جذاب با جعبه شیک و منحصر به فردی که دارد انتخاب بسیار خوبی برای دوستداران عطر و ادکلن و یا کسانی که قصد هدیه دادن به اطرافیان خود دارند به شمار میرود. این بوی دل انگیز گزینه عالی برای سخت پسندان است.
این ادکلن مشابه با رایحه لانکوم میدنایت رز می باشد پیش رایحه این محصول شگفت انگیز از گل سرخ و تمشک تشکیل شده در ادامه و با گذر زمان میان رایحه آن شامل یاس, گل صدتومنی, انگور سیاه و فلفل قرمز می شود؛ رایحه پایه آن نیز مشک, ویرجینیا سدر و وانیل است
عطر ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز-Lancome Tresor Midnight Rose، که با داشتن رایحه گلدار مشک چوبی محصولی مناسب برای شب های سرد سال و یا میهمانی های شبانه می باشد . همچنین رایحه اولیه شیرین و خنک رازبری و گل سرخ بلغاری ترکیب بی نظیری است که در کنار رایحه گل یاس فلفل قرمز مشک و چندین رایحه دیگر یک نمونه منحصر به فرد را در این عطر ایجاد کرده . از مشخصه های ممتاز این محصول ماندگاری بسیار بالا ، میزان پراکنندگی عالی و بطری بنفش رنگ آن که توسط گل رز کبودی مزین شده ، می باشد.

عناصر تشکیل دهنده این عطر:
📍رایحه اولیه : گل سرخ بلغاری – رازبری
📍رایحه ثانویه : برگ مو – یاس – فلفل قرمز – گل صدتومانی
📍رایحه پایه : وانیل – مشک – سدر
📌توجه: ادکلن Johnwin Trues Night Rose از برند (جانوین/جکوینز) امارات همان عطر رایحه میدنایت رز میباشد،که همراه با هولگرام اصلی خدمت شما دوستان تقدیم میشود.

❤️با کیفیت بالا و ماندگاری و پخش بو عالی، بهترین برای استفاده شخصی و هدیه به دوستانتان

*ساخت امارات برند جانوین/جکوینز اورجینال
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز جانوین (100میل)

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط