صفحه نخست    جستجو   پزشکی و سلامت   محصولات جنسی   اسپری   اسپری تاخیری ویگا یک میلیون اصل
اسپری تاخیری ویگا یک میلیون اصل
اسپری تاخیری ویگا یک میلیون اصل

اسپری تاخیری ویگا یک میلیون اصل

دسته بندی: اسپریبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
۱۸۵,۰۰۰ تومان
معرفی اسپری تاخیری ویگا یک میلیون
اسپری تاخیری ویگا یک میلیون یکی از انواع اسپری تاخیری است که در بازار ایران موجود است. ویگا اسم برند یا شرکت تولید کننده این محصول است و یک میلیون دوز این محصول است. اما منظور از اسپری ویگا یک میلیون چیست؟

اسپری ویگا در دوز های مختلف در بازار وجود دارد که با بالا رفتن دوز اسپری تاثیر گذاری آن بیشتر می شود. اما حقیقتا طبق اطلاعاتی که روی بسته های این اسپری ها نوشته می شود، تفاوتی چندانی بین دوز های مختلف این اسپری تاخیری وجود ندارد. در اصل ویگا یک میلیون اسپری و محصول جدیدتری نسب به سایر مدل های ویگا می باشد.

معروف ترین و بهترین دوز های این اسپری در فروشگاه کاندوم بازار گلچین شده است. ما تمام تلاش خود را برای تهیه اسپری تاخیری ویگا یک میلیون اصل انجام داده ایم تا شما بدون دردسر و به راحتی بتوانید آن را تهیه کنید.

تشخیص اسپری تاخیری ویگا یک میلیون اصل
متاسفانه به دلیل محبوبیت اسپری های ویگا در ایران، و همچنین بخاطر ممنوع شدن واردات این نوع محصولات به داخل ایران، نسخه های بی کیفیت این محصول با قیمت های پایین در بازار فراوان شده است. اما برای اینکه بتوان تشخیص داد که اسپری تاخیری ویگا یک میلیون اصل است یا نه چند فاکتور مهم را قبل از خرید باید بدانید 👇

کیفیت چاپ و بسته بندی محصول
اولین فاکتور بسته بندی با دوام و محکم است. همچینین کیفیت چاپ و فونت روی اسپری اصل کاملا خوانا و واضح است.

پلمپ محصول با هولوگرام
اسپری تاخیری ویگا یک میلیون در داخل کارتنی قرار دارد که درب آن با هولوگرام پلمپ شده است. این هولوگرام با تکان دادن بسته زیر روی در جهت های مختلف باید تاخیری رنگ بدهد.

تاریخ تولید و تاریخ انقضای محصول
حتما قبل از استفاده از هر محصولی باید به تاریخ تولید و انقضای آن توجه ویژه ای کنید. در هنگام خرید اسپری تاخیری ویگا یک میلیون اصل، حتما توجه داشته باشید که تاریخ تولید و انقضا هم باید کف کارتن و هم کف قوطی محصول حک شده باشد. همچنین تاریخ ها باید خوانا و واضح باشند.

وجود کاتالوگ معرفی محصول
در بسته بندی اسپری تاخیری ویگا یک میلیون، یک کاتالوگ و یا بروشور وجود دارد که اطلاعت اسپری بر روی آن نوشته شده است. اما توجه داشته باشید که این کاتالوگ باید با کیفیت و از جنس کاغذ روغنی باشد. در نمونه های تقلبی یک چاپ معمولی بر روی کاغذ معمولی انجام شده و یا کاتالوگی وجود ندارد.

خواص اسپری ویگا یک میلیون
از جمله خواص اسپری تاخیری ویگا یک میلیون اصل می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

تاخیری در انزال آقایان نزدیک به ۳۰ دقیقه
قابل استفاده همزمان با انواع کاندوم
بالا رفتن اعتماد به نفس در آقایان
اثر گذاری سریع در کنار ماندگاری بالا
افزایش مدت زمان رابطه و لذت بیشتر
بدون ایجاد کرختی و بهبود نسبی نعوظ
حاوی ویتامین E و بدون عوارض
رایحه مطبوع و بدون حساسیت
خرید اسپری ویگا یک میلیون
باید بدانید برای خرید اسپری ویگا یک میلیون نمیتوانید به داروخانه ها مراجعه کنید!
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

اسپری تاخیری ویگا یک میلیون اصل

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط