صفحه نخست    جستجو   سوپرمارکت   آجیل و خشکبار   خشکبار   برگه,میوه خشک و چیپس میوه   اسلایس پوملو 500 گرمی اعلاء دونا
اسلایس پوملو 500 گرمی اعلاء دونا

اسلایس پوملو 500 گرمی اعلاء دونا

دسته بندی: برگه,میوه خشک و چیپس میوهبرند: متفرقه

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
پوملو یا گریپ فروت چینی یکی از مرکبات وارداتی است که رنگ سبز و گاهی زرد دارد. این میوه بسیار گران قیمت بوده و وزن هر عدد از آنها بین یک تا چهار کیلوگرم است که نیمی از وزن آن مربوط پوست این میوه شیرین و ضخیم است. از پوست پوملو در تهیه مارمالاد یا دسر و شیرینی استفاده می شود.
این میوه‌ از خانواده مرکبات بوده و ارتباط نزدیکی با گریپ فروت و سایر انواع مرکبات دارد. نام علمی این میوه ماکسیما می باشد که آن به این دلیل است که بزرگترین میوه در خانواده مرکبات بوده و از لحاظ اندازه بیشترین شباهت را به گریپ فروت دارد.
پوملو برای اولین بار در آسیای جنوب شرقی یافت شد که دراین منطقه به صورت بومی رشد می‌کند. این میوه در مناطق دیگر دنیا شناخته شده نیست. پوملو مانند آووکادو معمولا به هشت سال زمان نیاز دارد تا به میوه‌ تبدیل شوند. اگرچه بیشترین حجم پوملو مربوط به پوست آن است اما فقط گوشت داخل آن مغذی و خوشمزه می‌باشد.
از مهم ترین خواص میوه پوملو می توان به کاهش قند خون و افزایش چربی سوزی اشاره کرد که در کاهش کلسترول بد خون و تری گلیسیرید موثر است. همچنین به افرادی که اضافه وزن دارند توصیه می شود که از پوملو در وعده های غذایی روزانه شان استفاده کنند. مصرف این میوه در کاهش وزن نقش زیادی دارد.
میوه پوملو دارای ویتامین های گروه A, B, C می باشد. هم چنین دارای میزان زیادی فیبر، فسفر، پتاسیم و آنتی اکسیدان است. جالب است که بدانید ویتامین C موجود در این میوه چندین برابر پرتقال می باشد.
اگر این میوه در دسترس شما نمی باشد می توانید اسلایس پوملو خشک با بهترین کیفیت را در بسته بندی اختصاصی و وزن های مختلف از فروشگاه اینترنتی دونا مارکت خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

اسلایس پوملو 500 گرمی اعلاء دونا

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط