صفحه نخست    جستجو   سوپرمارکت   صبحانه   غلات صبحانه و کورن فلکس   کورن فلکس میوه ای فروت لوپز unicorn froot loops کلاگز
کورن فلکس میوه ای فروت لوپز unicorn froot loops کلاگز

کورن فلکس میوه ای فروت لوپز unicorn froot loops کلاگز

دسته بندی: غلات صبحانه و کورن فلکسبرند: کلاگز

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
غلات صبحانه فروت لوپس یک طعم متفاوت و هیجان کننده از کرن فلکس می باشد. از آنجا که مهترین وعده غذایی صبحانه است، مادران را برآن داشته فرزندان خود را به خوردن صبحانه تشویق کنند. بدن در طول شب از منابع متعدد انرژی برای رشد و ترمیم استفاده می‌کند. خوردن صبحانه‌ متعادل، به بازیابی انرژی، پروتئین و کلسیم مصرفی در طول شب کمک می‌کند.
غلات صبحانه فروت لوپس منبع غنی از ویتامین E، ویتامین B، ویتامین C، ویتامین D، آنتی اکسیدان و آهن است که مواد معدنی و پروتئین می تواند یکی از بهترین گزینه ها بعنوان بخشی از یک صبحانه کامل باشد .

حلقه های فروت لوپس گلوکز با طعم میوه ای خوش طعم ، عطر میوه ای و رنگ های روشن بسته بندی شده است. این کورن فلکس ساخته شده با دانه های سبوس دار و با شیرینی ملایم ، منبع خوبی از فیبر سرگرم کننده و جذاب در شروع روز شما می باشد.
آنچه امروز در شهرهای بزرگ مشاهده می‌کنیم، این است که اعضای یک خانواده معمولا در یک وعده غذایی یکدیگر را می‌بینند. در نتیجه، وعده غذایی شام سنگین‌تر در نظر گرفته می‌شود
و همین موضوع، میزان کالری دریافتی افراد را در شب و هنگام خواب بیشتر می‌کند و میل به صبحانه را کاهش می‌دهد. افرادی که این وعده غذایی را حذف نمی‌کنند، از سلامت بیشتری در طول زندگی برخوردار هستند. پژوهشگران معتقدند اگر می‌خواهید این وعده مهم در برنامه روزانه شما گنجانده شود، لازم است، شب زود به رختخواب بروید تا صبح، سرحال‌تر بیدار شوید. همچنین شام در ساعت‌های آغازین شب خورده شود و مواد تشکیل‌دهنده آن سبک باشد.

یک محصول غنی از ویتامین، پروتئین، آنتی اکسیدان و فیبر برای مصرف صبحانه کمک می‌کند
تا علاوه بر نشاط بیشتر، متابولیسم بدن تنظیم شود و با مصرف این وعده غذایی بتوانیم یک روز پرانرژی را شروع کنیم. با انتخاب غلات صبحانه فروت لوپس با کیفیت شما روزی پرانرژی و پرنشاط پیش رو خواهید داشت.

این محصول از عناصر فوق العاده مخلوط آرد ذرت (آرد ذرت کامل دانه ذرت ، آرد ذرت زرد تخریب شده) ، آرد گندم ، آرد جو دوت سبوس دار ، فیبر جو دوسر ، فیبر ذرت محلول ، حاوی ۲٪ یا کمتر روغن نباتی هیدروژنه جزئی) نارگیل ، سویا و / یا پنبه) ، نمک ، رنگ دهنده های طبیعی ، طعم دهنده های طبیعی ، شکر تشکیل شده است.

شما می توانید فروت لوپس خوشمزه را می توانید با شیر سرد ، ماست یا میوه میل کنید.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

کورن فلکس میوه ای فروت لوپز unicorn froot loops کلاگز

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط