صفحه نخست    جستجو   سوپرمارکت   صبحانه   غلات صبحانه و کورن فلکس   کورن فلکس رژیمی fitness original بسته 375 گرمی نستله
کورن فلکس رژیمی fitness original بسته 375 گرمی نستله

کورن فلکس رژیمی fitness original بسته 375 گرمی نستله

دسته بندی: غلات صبحانه و کورن فلکسبرند: نستله

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
صبحانه رژیمی فیتنس ( Fitness Original)، شروعی خوشمزه و روزی عالی را برای شما به ارمغان می‎آورد. تمام صبحانه‌های غله‌ای نستله، دارای برچسب سبز هستند و از غلات سبوس‌دار تهیه شده‌اند. غلات سبوس‌دار، بخش مهمی از یک رژیم غذایی متعادل است. بنابرین، ما برای شما صبحانه‌ای داریم که در هر سنی و با هر سبک زندگی که داشته باشید، نوید دهنده آغاز یک روز خوب برای شما است.

صبحانه کامل، مکانیزم بدن را متعادل و تامین کننده بخشی از انرژی روزانه میباشد. این وعده غذایی میتواند ضریب هوشیاری ذهنی را بالا برده و باعث تمرکز بیشتر ‌شود. در این میان کیفیت و کمیت صبحانه اهمیت زیادی دارد. خوردن صبحانه‌ی حاوی چربی بالا ، تاثیرات منفی داشته و ممکن است موجب احساس خستگی در فرد شود. بنابراین برای اینکه افراد، هم احساس سیری کنند و هم وعده‌های غذایی‌ شان کنترل شود، باید صبحانه‌ای را انتخاب کنند که منبعی غنی از کربوهیدرات مانند غلات کامل صبحانه یا نان سبوس‌دار، به همراه داشته باشد.

غلات صبحانه‌ رژیمی نستله بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین‌ کرده و ویتامین‌های ضروری (B 2، B 3، B 6، ‌اسید پانتوتنیک و اسیدفولیک) و مواد معدنی (کلسیم و آهن) را برای یک روز خوب محیا می کنند. اصلی‌ترین ماده‌ تشکیل‌دهنده‌ غلات صبحانه‌ رژیمی نستله فیتنس، غلات کامل است که هر کاسه این محصول حداقل 8 گرم غلات کامل را داراست.

بنابراین اگر به دنبال پیشنهادی مغذی برای صبحانه هستید، کافی است، یک وعده غلات فیتنس را با نصف لیوان شیر یا ماست کم‌چرب مخلوط کنید، روی آن مقداری از میوه‌های مورد علاقه‌تان و یا یک مشت آجیل بریزید و برای شروع یک روز خوب، کاملا آماده شوید.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

کورن فلکس رژیمی fitness original بسته 375 گرمی نستله

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط