صفحه نخست    جستجو   سوپرمارکت   صبحانه   غلات صبحانه و کورن فلکس   کورن فلکس شکلاتی 375 گرمی نسکوئیک Nesquik نستله
کورن فلکس شکلاتی 375 گرمی نسکوئیک Nesquik نستله

کورن فلکس شکلاتی 375 گرمی نسکوئیک Nesquik نستله

دسته بندی: غلات صبحانه و کورن فلکسبرند: نستله

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
کورن فلکس نسکوئیک شکلاتی 375 گرمی یا همان سریال صبحانه نسکوئیک شکلاتی به شکل گلوله های شکلاتی بسیار خوش طعم و خوش عطر طراحی شده است. پس از اینکه به اندازه کافی به آن شیر خنک اضافه کنید به مرور زمان از لایه بیرونی شروع به نرم شدن خواهد نمود . اگر تمایل دارید کمی نرم تر شود باید کمی به آن زمان بدهید تا شیر به لایه های درونی این گلوله های خوشمزه نفوذ کند.

این کورن فلکس یکی از محصولات بسیار پرطرفدار زیربرند نسکوئیک از زیربرندهای کمپانی بزرگ نستله سوئیس است. اصولاً کورن فلکس نسکوئیک شکلاتی 375 گرمی موجود در بازار ساخت کشور آلمان یا ترکیه هستند اما بعضاً ساخت کشور های دیگر مانند روسیه یا سوییس نیز یافت می شود که قیمت آنها کمی بالاتر است.

اگر تمایل دارید یک صبحانه کامل نوش جان نمایید و به اندازه کافی زمان برای تهیه یک صبحانه مفصل ندارید کورن فلکس نسکوئیک شکلاتی 375 گرمی یکی از بهترین گزینه های خواهد بود. برای بچه هایی که قبل از رفتن به مدرسه علاقه ای به خوردن صبحانه ندارند ، گزینه بسیار مناسبی برای آنها خواهد بود ، زیرا طعم شیرین و شکلاتی این کورن فلکس به همراه شیر بسیار دلچسب و خوشمزه خواهد بود.

می توانید کورن فلکس نسکوئیک شکلاتی 375 گرمی به عنوان صبحانه یا بعنوان یک میان وعده مقوی به همراه شیر نوش جان نمایید. همچنین می توانید از آن به تنهایی استفاده نمایید یا برای تزئین معجون و یا بستنی خود استفاده کنید . این کورنفلکس برای افرادی که به دنبال کاهش وزن و رعایت یک رژیم غذایی برای لاغری هستند گزینه بسیار مناسبی است ، زیرا که علاوه بر مواد مغذی درون آن مانند انواع ویتامین های بی با توجه به خاصیت فیبری آن بسیار خوش هضم است و بخوبی با احساس گرسنگی مبارزه خواهد نمود.

این کورن فلکس نستله شامل کلسیم، پروتئین، مواد معدنی و انواع ویتامین های ضروری برای بدن است. این محصول هم مناسب کودکان و هم مناسب بزرگسالان می باشد. هر وعده از اين محصول خوشمزه به همراه شير مي تواند ميان وعده اي مفيد و مغذي به حساب آيد.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

کورن فلکس شکلاتی 375 گرمی نسکوئیک Nesquik نستله

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط