صفحه نخست    جستجو   سوپرمارکت   صبحانه   غلات صبحانه و کورن فلکس   کورن فلکس چوکاپیک شکلاتی گندمی CHOCAPIC بسته 375 گرمی نستله
کورن فلکس چوکاپیک شکلاتی گندمی CHOCAPIC بسته 375 گرمی نستله

کورن فلکس چوکاپیک شکلاتی گندمی CHOCAPIC بسته 375 گرمی نستله

دسته بندی: غلات صبحانه و کورن فلکسبرند: نستله

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
برگه ذرت یا کورن‌فلکس (به انگلیسی: Corn flakes) یا برشتوک یکی از صبحانه‌های رایج در دنیاست که با ذرت درست می‌شود و جزو غلات صبحانه محسوب می‌شود. برگه ذرت برای اولین بار توسط جان هاروی کلوگ آمریکایی درست شد.
این یک صبحانه دلچسب و مقوی سرشار از انواع ویتامین ها که همراه با شیر می تواند مصرف شود. طعم شکلات را بچه ها دوست دارند و صبحانه ای که راحت و سریع تهیه شود که می توانید از آن لذت ببرند.

این کورن فلکس از دانه غلات (گندم) ، گلوتن ، آرد گندم ، سمولینا ذرت ، شکر ، پودر کاکائو ، شربت گلوکز ، عصاره ی مالت ، روغن پالم ، امولیسیفایر ، لسیتین دانه ی آفتاب گردان ، نمک ،افزودنی های مجاز خوراکی ، وانیل تهیه شده است که علاوه بر طعم بی نظیر شما را سیر نگه می دارد.

هر ۱۰۰ گرم این محصول حاوی ۳۸۹ کالری، ۴. ۵ گرم چربی، 38 میلی گرم سدیم، ۷۵. ۸ گرم کربوهیدرات، ۸. ۱ گرم پروتئین، ۴۷۹ درصد کلسیم و دارای ویتامین A, C, B6 و B12 و آهن و منیزیم می باشد که نمام نیاز شما رو به مواد معدنی و ویتامین در ول روز تامین می کند.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

کورن فلکس چوکاپیک شکلاتی گندمی CHOCAPIC بسته 375 گرمی نستله

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط